EmmelieBieber

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emmelie - 24 augusti 2011 15:45

Hej, några länkar på bloggar jag kollar på.. Höh, kommer inte på nåt att blogga om ju ...



http://ploppan.bloggplatsen.se (Jullan, min bästis ♥)


http://vadfanskajagheta.se (Alexandra Johansson)


http://www.improveme.se/peter08


http://kissies.se (LOL) och btw så vet jag inte vrf dom är olikfärgade


http://snorptorpan.bloggplatsen.se (inte ofta)


+ många många fler, pallar inte alla.. Heh


Nu vet ag ine riktgt vad jag ska skriva om, har tråk. Skulle kanske varit med Julia ikväll ju men det blev inte, så då sitter jag bara och tråkar ... Men jaja .. Snart komm,er väl 30 dagars grejset, fast jag har ingen bild på mig, haha. Ni kommer få en ful, fast.. hah...  Men iallafall, 30 dagar snart. Hejdå

Av Emmelie - 22 augusti 2011 19:30

Hej, förlåt för att jag inte bloggat nåt idag, har fotat MASSOR !!!!! Nu lyssnar jag på musik, ERIK AMARILLO - OM SANNINGEN SKA FRAM  ♥

Diggar musik numera, och stardoll, fast det är för noobar mest, men min kusin är på det, annars ÄGEEER jag habbo ( :P ), har haft det i 3 år nu :)

Fick en gratis katt igår =O

fast den var cool..

MEN, videoklipp var rubriken, fast den var en lögn, moahahahaha !!

- blir normal typ ? -


Kan den där Om sanningen ska fram utantill ... HAHAHA

När ja gick in på bloggplats förstasida så hade ALLA som nyss bloggat skrivit om sin första skoldag :P

Såg kul ut, rubrikerna var typ: ''Första dan i skolan'', ''första skoldagen avklarad'' eller ''SKOLAN''

Nåt sånt. har lite tråkigt, tittar på en massa bloggar, en blogg jag måste länka är Peter08 , kissies bror alltså. Han som har låten som inehåller 15 ord totalt, Sture-p, sture-p :

http://www.improveme.se/peter08


Hans blogg är faktist jättebra, den är typ .. Kul, haha.

Och hans låt:


Ungefär vid 1:45 är det hans syrra som ligger i soffan, och tjejen han typ snackar med i början är Alexandra Johansson, hennes blogg: http://vadfanskajagheta.se/ den är också ganska bra, fast hon börjar bli ganska tråkig, heh. Har suttit med det här inlägget sen 20:45 och nu är klockan 21:42, men det är bara för att jag gör annat samtidigt, och glömmer bort den här sidan, hah, men detta är ändå ett tidinställt inlägg, även fast klockan är 9 på kvällen så ställer jag in det på tiden 19:30

Av Emmelie - 21 augusti 2011 22:30

Hehe, ett onödigt inlägg, och visste inte vad jag skulle skriva för rubrik, för det tar typ 1 minut att skriva en sån där ''lång'' rukrik, det är darför jag bara skriver korta .. Det är nåt fel med datan. Men texten:



vänner är precis som Converse,

man kan inte ha falska.



Tyckte den va smart, HAHA, fast jag inte har råd med converse, asså, tyckte den var smart, men inte sann, fast man ska ju inte ha falska vänner .. MEN JAJA, förstå mig rätt !!

Av Emmelie - 21 augusti 2011 18:15

( Fast det är inget som är coolt)


Skriver inget om Justin på min blogg, mest Danny och annat, Danny är roligare .. Justin är ju bara med selena hela dagarna, på hennes repitioner (stavning) och mer .. Jaja .. Jag ska inte sga att jag SLUTAR gilla honom, för det gör jag inte .. *byter ämne*

Skolan börjar imorn, det är tråkigt .. :/

Vill inte det ! Fast det enda som är bra är ju att jag kommer få träffa Julia varje dag då, iställer för bara typ en gång varannan vecka .. Lasse Stefanz igår var väldigt tråkigt .. Heh, förutom att jag vann :D

Vet inte vad mer jag ska skriva om, bara att jag inte vill börja skolan + att jag vet nte vilka skor jag ska ha, HAHA, vet inte om jag ska ta mina converse eller dom svarta låga, KOLLA HÄR:

( lånad bild)

Jag VET INTE vilka jag ska ha ..... JAG HAR ÅNGEST, visst det är väl inte så viktigt men ändå, hatar när jag måste välja mellan saker... Men tror jag tar dom svarta och converse nästa vecka, för måste testa en sak, och ska kolla om jag får skavsår av dom svarta (låga), höhö .. Det lät inte klokt.


jaja.. Bloggar imorn, hejdå :)

Av Emmelie - 21 augusti 2011 14:58

Igår kunde jag inte blogga för att jag gjorde nånting som jag seriöst inte kommer ihåg nu .. x'dd

Och efter det från klockan 6 på kvällen till halv 3 på morgonen så jobbade jag och min mamma och hennes kompis i kaffekiosken eller vad det heter i parken. Det var kul att göra kaffe ju .. Och så fick jag 16 kronor dricks   

LoL, men klickade nyss in på en blogg, asså hon är 10 år, förstår sig inte på frågetecken, komma, eller punkter, seriöst så HATAR jag såna bloggare, dom förtjänar ju inte en dator .. Hon är 10 år men skriver som en 7 åring -.-

I ett inlägg skrev hon såhär :

cha cha har typ kommit hemm från skolan nyss så det blir typ backen i kväl da mm   i love you backen  


Jag vet inte vad backen är eller nåt, men, hon låtsas vara cool i typ alla inlägg, hon kan inte stava .. Hon förtjänar inte en länk men alla som ser detta inlägg eller min blogg måste se hennes NOOBIGA bloggnlägg ! Inlägget jag skrev om finns på sidan 3. ( http://mitlivsomidha.bloggplatsen.se ) Liten länk    LoLz


Annars vet jag inte vad jag ska skriva om .. Det blir inte mkt uppdatering, förlåt, och så har jag typ ALDRIG  bilder.. JUSTE ! Igår så var det ju chokladhjul som mammas kompis hade, eller nåt sånt.. Och så ''spelade'' jag för en femma och vann 10 stycken chokladkakor av nåt slag, fast i en stor förpackning, sen när kvällen var slut så hade jag redan 5 kexchoklad, 2 center, 2 geischa (STAVNING ?!), en rosa anka, och den där stora 10 grejen .. :)

Hör ljudet av tåg .. Det känns lite skumt, detta var ett LÅÅÅÅÅNGT inlägg, men nu får ni några bilder .. På min sugiga mobil mm (med mera) ...

DÄNII

 

NU vet jag inte vad jag ska skriva om..

Så jag slänger in en video på EMD, fast det enda roliga i videon är typ Danny, precis innan Erik börjar skrika UNDERBART VÄDER, UNDERBART VÄÄÄDER !!! Så säger Danny ''Oh jävlar jag har pengaaar !!!''. Och det är det enda som är roligt, första gången jag fattade vad han sa började jag asgarva som en idiot ..

Men här:




LOL !!!!



hejdå .. Höhö


Av Emmelie - 19 augusti 2011 22:00

Danny Saucedo - tonight feat. The provider

( Providers röst är SÅÅÅ COOL !!! )


Danny Saucedo - In the club ♥


'' I text my friends, put on my favorite song on repeat, time is ticking, let's get wicked, gotta hit the street, hit the street, ooh, there's no need 2 worry cause we're always on the list, In the club osv, bottles up, the beat is droppin as we hit the floor, ligts are low, girls are frontng every where we go, go, go''


DANNY SAUCEDO ♥


( ett inlägg om Danny, RANDOM )


Av Emmelie - 19 augusti 2011 20:14

Hej, förlåt för att jag inte bloggat ! Har varit med Julia och sålt jultidningar   

fast idag är hon med Ebba i kalmar, höh,  men vet inte mer vad jag ska skriva, har SÅ J Ä K L A ont i magen, och nej Julia, det är inte EMD ... (Vi har vårt egna språk) sitter och kollar på converse iallafall, nyss åt vi nån tårta eller nåt liknande ... Heh, den var fryst, så då skulle vi skära med en vass kniv, och det slutade med att vi slog en hammare mot kniven för att den skulle vilja dela på sig ... * host *

Chattade nyss med Malou på msn, hon gick i våran skola förut, hon bah: kan jag få dit hem och mobil nr


Jag: Nej ...

Hon: varfför

Jag: Varför ska du ens ha det ?

Hon: för jag har fåt en ny mobil en experia x8 en blå och jag vill ha lite nr

Jag: Okej, kul ? :s

Hon: mmm

Jag:  Hejdå, sen blockade jag ,,

Pallade inte med henne   

jaja, men JAG HAR SETT ERIC SAADE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG HAR DRAGIT I HANS JACKÄRM !!!!!!!!
DET VERKAR TYP HELT HYPER UHGOSDUIDOGUPSINGPUISDdhsighoaduih

Får damp när jag tänker på det .. :O

Fast det va kul ..  


KOLLA HÄR: Snyggingar ...... * host * (seriöst)

      Den tredje har jag tagit, den var COOOOOOL, fast först för typ en vecka sen hittade jag sladden till mammas mobil, för det är med den jag har tagit bilden




Bloggar imorn, eller nåt tidinställt inlägg, eller så bloggar jag bara senare x'dd

hejdå






Daniel Gabriel Alessandro Saucedo Grzechowski ♥

Av Emmelie - 16 augusti 2011 19:30

*tidinställt inlägg *


Hej, när det här bloggas så sitter jag nog och tittar på Never Say Never, men som jag skrev i det förra inlägget, idag åt vi pizza och ja, det har inte hänt så mycket, fick också 6 stycken lakritsklubbor, ÄLSKAR lakrits  

Julia älskar också lakrits, att ta blodprov känns ungefär som att sticka in en nål i armen och låta den sitta kvar étt litet tag, men asså hon tog ju en full sån där ''sticka'' eller vad det heter, och det räckte till 2 stycken stora provrör och ett litet, MYCKET blod... Heh.. Ska sticka och bada med min mamma när jag skriver det här, eller nej .. Badar nog typ klockan 18:10 eller nånting sånt, inte såhär sent :O

Sen ska jag SUPA, supa sprit (apelsinjuice x'dd)



Seriös om jag ska dricka apelsinjuice måste det vara med fruktkött, gillar inte apelsinjuice om det inte är fruktkött i, heh, skum jag eee .... :D


Aja, hejdå :)

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards