EmmelieBieber

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Emmelie - 27 augusti 2011 19:22

Hej, det var ett tg sen jag bloggade idag, haha. Förut var min brorsa här och satte in patronerna i skrivaren, så nu kan jag skriva ut bilder, wiiie .. HAHA nej men, jaja, vill ha ett kort på Julia på väggen, och ett som jag själv tagit på Danny   


Men en sak jag tänkte på nu när jag gick in på smileysarna (stavning), har dom skaffat nya ?! Jag har aldrig tänk på den här:   eller   ..

Haha, vet inte vad mer jag ska skriva om nu ... Har lite tråk, kollar bloggar, och är inne på ''Fly like a bird 2'' fast det är ASTRÅKIGT faktist, sitter på ett hustak iaf   


Och lyssnar på  Danny - In the club ♥


fast nu tog den slut så nu spelas Danny - In love with a lover ♥



HAHA, har SÅ TRÅKIGT !!!! Så vet inte vad jag ska skriva om. Nån sket nyss på mig på bird grejset :(

Haha ..

Men hejdå, bloggar imorn    HAHAHA NEJ BAH SKÄMTA !! HAHAHAHA

Av Emmelie - 27 augusti 2011 15:15

   

På min andra E.M.D konsert .. Danny gömde sig i ljustältet ( det höga ). Jag stog i 2 timmar och väntade på att han skulle komma ner och ge autografer, han log åt mig.

Av Emmelie - 27 augusti 2011 12:01

Hej, ursäkta rubriken, kom inte på nåt. Sitter o lyssnar på Danny feat. The Provider - Tonight



'' Danny and the Provider is gonna rock ya tonight ''


Som jag skrev igår så var det ju första slöjden, idag är ju klockan bara 12 och inget har hänt, ska blogga 30 dagar om nån timme, sen bloggar jag väl mer ikväll, haha, det är ju helg ! Skolan är typ.. Jobbig, LÖLZ. Sitter på habbo nu, fast ingen kommer till mig, det är bara min katt som springer runt i rummet och jamar + tjatar efter vatten, fast det kostar mynt, så det kan inte jag köpa, heh. Vi får åka och bada    

Annars har inget hänt idag, har så jäkla tråk ... Väntar typ bara på att brorsan ska komma och sätta in patronerna i vår skrivare så jag kan skriva ut BILDER   

Jaja, bloggar 30 dagar senare, hejdå.



DANNY ♥




Förlåt för reklamen i den andra, finns ju ingen musikvideo


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards