EmmelieBieber

Alla inlägg under december 2011

Av Emmelie - 31 december 2011 18:25

Genom året, från januari till december, det står månaden, exempel: Januari: och så är det en bild under, bilden under är från den månaden, så ni fattar ... Men det är bara tråkiga bilder så ni vet. Det är bilder som är tagna den månaden ;) 


Januari:  

Februari:  

Mars:

 

April:

 

Maj:

   

Juni:

 

Juli:

   

Augusti:  

September:  

Oktober:  

November:

 

December:  




Januari: Julia och jag sov över och vi hade typ roligt med ljusen på tangentbordet :p

Februari: Jag vet att det står att det var den 2/5 men min kamera var jätteknäpp ett tag där för jag fattade inte hur man fixade inställningarna, men jag vet att bilden är tagen i februari, ibland kunde det stå på bilder att den var tagen typ den 5/26 xd , och jag fotade klockan för att den är snart halv 3 på natten när Julia och jag sov över hähä.

Mars: haha jag venne, jag målade JB på tummen xd

April: Då fyller jag år, då fick jag min Justin tårta :'D   (den gråter inte, tyckte bara den passade in, smilisen alltså)

Maj: Vi åkte fyrhjuling och Julias lillasyster körde oss, vi hade smått tråkigt iaf ;))))))

Juni: Solnedgång, hähä.

Juli: Jag fick min kamera, yeah ! En liten söööt fågel iaf :)

Augusti: Julia och jag skulle cykla till henne och vi ''mötte'' en larv och den kröp SKIIIIIIIITSNABBT !
September: JAG FICK TRÄFFA DANNY 

Oktober: På tåget från sthlm ;)

November: haha cool bild iaf, det var nog då jag började ta vattenbilder xd (seeen)

December: Tagen nyss, höhö.


(jag sparade inlägget och bloggade det klockan 19:45, såg det nu ;**) HAHA jag venne vrf jag skrev den smilisen, kände för det xD

Av Emmelie - 31 december 2011 15:53

Det blev fokus på dendär man drar upp, alltså, ni ser ju själva men det skakar så för vi åker på bron till öland och jag hade tråkiiiiiigt.

 
Av Emmelie - 31 december 2011 15:30

Var nyss ute och fotade frosten som FORTFARANDE är kvar ... Och fick några bilder men denhär var fotad med blixt fast den blev lite suddig .. Men den var cool, frosten är kvar på allting som typ grässtrån, ascoolt jue =)

 

Av Emmelie - 31 december 2011 14:01

Hej, idag är det sista dagen på året som alla vet, aja, ville bara göra nåt litet inlägg, jag är täppt och mår illa, igår hade jag feber =((

Nu ska jag iaf ut och fota frosten, som fortfarande är kvar ... :O

Av Emmelie - 30 december 2011 00:08

Hej, klockan är över 00.00 och jag veeeet, men sak samma, jag är inte trött ändå :o)    (o är näsan)

Aja, även fast klockan är över 12 på natten så är både Emma OCH Julia inne på gt, jaaa .. Ofc lixom.


Är less på att ni hela j**** tiden iggar mig, skriver elaka saker till ebba och t mig med, LESS PÅ DET, SLUTA >:o

Av Emmelie - 29 december 2011 21:11

Hej, rubriken, i knööw. Spelade 'bilar' förut haha xdd

Det gick bra för jag har aldrig förlorat i ett race där,  HA ! Men sen så hittade jag ett fusk hehe, och det var nån turbo grejs, och då blev bilen supersnabb och var svår att styra ... Och det gick inte så bra då ju -.-'

Men jag vene hur man tar tbx det för det går väl inte och jag har inte testat att tävla för jag vill inte förlora .. Aja, venne vad jag ska skriva, ska fixa mina kategorier, byye.

Av Emmelie - 27 december 2011 15:07

HEEEEEEEEEEJ. Har typ nyss varit ute med hundeen, det vaaar eeh, hehe, lite tråkigt, men sak samma, nu vet jag inte vad jag ska göra, jag fick ett sms för en timme sen men såg det först nu hehe, lite skumt. Det är inte speciellt smart att lämna ut sin adress eller en bild på sitt hus på bloggen, såg nyss en blogg med en tjej som hade gjort det, skööm.

Ukej, venne vad jag ska göra nu, blögga eller hitta nåt intressant att skriva eller blögga om, HEJDÅ.

Av Emmelie - 26 december 2011 22:50

Yeah, Swag, Justin Bieber got SWAG     

Justin Bieber, finns det något han inte kan göra ? ♥

Jag tror inte det, han är fantastisk, och jag förstår inte hur folk kan hata honom, jag upptäckte honom 2009 i oktober och jag ångrar att jag inte upptäckte honom tidigare, det var väl inte mitt fel, men känns ändå dumt att jag hittade honom så sent, alla människor som hatar honom förstår väl inte, han är en vanlig människa, precis som du och jag, enda skillnaden är väl att Justin fick sin dröm uppfylld och för det ska han få så mycket hat för det, om han hade blivit känd när han var 25 hade inte lika många hackat på honom, det är bara för att han är 17 år, han sjunger inte som en tjej, han var i målbrottet, är det något ni inte förstår eller ? Det var därför han sjöng lite ljusare än vad han gör nu, för NU har han möörk röst, och han sjunger fortfarande lika fiint som förr ♥ 

Gillar honom lika mycket nu som jag gjorde i januari 2010, men alla i skolan trodde att jag slutade gilla honom för nån månad sen, men jag slutade prata om honom lika mycket, för jag orkade bara inte lyssna på deras tjat om hur dålig han var eller nåt, bara för att jag har en idol, och jag är den enda som gillar honom i hela skolan, betyder det väl inte att ni måste skriva på tavlan, JUSTIN BÄVER SUGER, ALLA SOM HÅLLER MED SKRIVER SINA NAMN, till och med Julia, som var min bästa vän (venne om vi e det) skrev under. Han har känslor och han kan bli sårad, precis som alla andra, och han får stå ut med allt varenda dag, han får ju hundratals hatkommentarer varje dag, och det är inte konstigt om han är less på det, t.o.m jag är less på det som många andra beliebers, fast det inte ens är vi som får dom, han har en flickvän, och ändå håller folk på om att han är bög, han är inte bög, han har aldrig varit det heller, Selena Gomez, hans flickvän, det är en tjej, han är inte bög, han sjunger inte som en tjej, 

Att kalla honom ful gör inte dig snygg.

Sluta.





Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards