EmmelieBieber

Direktlänk till inlägg 26 december 2011

Justin Bieber, swag ?

Av Emmelie - 26 december 2011 22:50

Yeah, Swag, Justin Bieber got SWAG     

Justin Bieber, finns det något han inte kan göra ? ♥

Jag tror inte det, han är fantastisk, och jag förstår inte hur folk kan hata honom, jag upptäckte honom 2009 i oktober och jag ångrar att jag inte upptäckte honom tidigare, det var väl inte mitt fel, men känns ändå dumt att jag hittade honom så sent, alla människor som hatar honom förstår väl inte, han är en vanlig människa, precis som du och jag, enda skillnaden är väl att Justin fick sin dröm uppfylld och för det ska han få så mycket hat för det, om han hade blivit känd när han var 25 hade inte lika många hackat på honom, det är bara för att han är 17 år, han sjunger inte som en tjej, han var i målbrottet, är det något ni inte förstår eller ? Det var därför han sjöng lite ljusare än vad han gör nu, för NU har han möörk röst, och han sjunger fortfarande lika fiint som förr ♥ 

Gillar honom lika mycket nu som jag gjorde i januari 2010, men alla i skolan trodde att jag slutade gilla honom för nån månad sen, men jag slutade prata om honom lika mycket, för jag orkade bara inte lyssna på deras tjat om hur dålig han var eller nåt, bara för att jag har en idol, och jag är den enda som gillar honom i hela skolan, betyder det väl inte att ni måste skriva på tavlan, JUSTIN BÄVER SUGER, ALLA SOM HÅLLER MED SKRIVER SINA NAMN, till och med Julia, som var min bästa vän (venne om vi e det) skrev under. Han har känslor och han kan bli sårad, precis som alla andra, och han får stå ut med allt varenda dag, han får ju hundratals hatkommentarer varje dag, och det är inte konstigt om han är less på det, t.o.m jag är less på det som många andra beliebers, fast det inte ens är vi som får dom, han har en flickvän, och ändå håller folk på om att han är bög, han är inte bög, han har aldrig varit det heller, Selena Gomez, hans flickvän, det är en tjej, han är inte bög, han sjunger inte som en tjej, 

Att kalla honom ful gör inte dig snygg.

Sluta.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Emmelie - 3 mars 2013 19:24

Jag tror inte att du förstår vad du betyder för mig. Du är mitt allt. Du är det finaste jag har. Du är den mest underbara människa som finns vid liv just nu. För mig betyder du allt. När jag ser dig le så blir hela jag varm. Du gör mig så lycklig. J...

uv

Av Emmelie - 9 februari 2013 23:52

200: My crush's name is: hej199: I was born in: 99 usch198: I am really: Typ konstig197: My cellphone company is: Teliaaaa196: My eye color is: Blågrön195: My shoe size is: 37194: My ring size is: Vafan är det193: My height is: För kort192: I am alle...

Av Emmelie - 1 januari 2013 00:00

     

-

Av Emmelie - 31 december 2012 23:19

So, we've gone through 12 more months of total fuckery?

-

Av Emmelie - 15 december 2012 23:34

I'm dreaming in stereo, Sleeping with the lights on,Switching to hyper-mode,Revitaling slow,Speaking in trembelo,Watching the horizon,Shifting from indigo,To silver and gold Smiling to everyone,Bumping into strangers,Passing the morning crowd,...

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards