EmmelieBieber

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Emmelie - 24 december 2011 21:52

När man berättar en hemlighet för någon och dom LOVAR att aldrig berätta den för någon, kommer det att hända ? Jag har berättat två hemligheter för Julia, och jag vet ju inte om hon hållt dom för sig själv ? Hon kanske har berättat dom för nästan alla men sagt att dom inte ska säga något för att hon inte fick ? Jag hatar när man verkligen verkligen vet att man inte gjort eller inte gjort en viss sak, och så finns det vissa människor som tror att dom har så rätt fast JAG VET att JAG HAR rätt, men dom tror att DOM har det, dom eller den personen. Som tex att jag VET att jag aldrig någonsin har sagt att Sultan( En person som gick i skolan, jag hatar, hatade och HATAR honom ) och vissa säger till mig att jag har sagt att han ser ut som Justin Bieber i keps ? ALLTSÅ OMG, FATTA, JAG HAR ALDRIG SAGT DET ! Eller att jag var kär i honom, den personen som faktist älskade honom men höll det inne och sa att han var ful och äcklig och det, det är HON som säger till mig att jag var/är kär i honom, han är en äcklig ful liten råtta dendär sultan och jag hatar honom. Jag har aldrig tyckt han är snygg, jag kommer nog aldrig tycka det, han kanske är snygg när han är 80 bast, jag vet ju inte ? Men innan dess kommer han nog inte vara det -.-

Så personer som tror att dom har så rätt, GAAH, jag pallar inte er längre

Av Emmelie - 24 december 2011 15:30

Louis William Tomlinson, din tonårsperiod är över, men du är fortfarande lika omogen, precis som vi älskar dig din idiot :)

Grattis på 20-års dagen, jag älskar dig Tommo 

Av Emmelie - 24 december 2011 12:07






                  God Jul till er alla =)

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards