EmmelieBieber

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2012

go

Av Emmelie - 12 oktober 2012 22:13

SENASTE:

Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Benny

SMS: Från OS fast inte OS i London utan en person
Sång du lyssnade på: Justin Bieber feat. Nicki Minaj - Beauty and a beat
Gången du grät: Igår
 
HAR DU NÅGONSIN:
”dejtat” någon två gånger: Nejsan
Har någon varit otrogen mot dig: Nej
Varit kär?: YUP
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja HAHAH
 
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Rosaaaa
färg 2: Vit
färg 3: Blåååå
 
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja, och är väldigt glad för dom vännerna nu :)
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så att du har börjat gråta: HAHA några tårar har man väl fällt med dessa nya vänner
Träffat någon som förändrat ditt liv: Hon håller på att förändra mitt liv..
Insett vilka som är dina äkta vänner: Aa
Fått reda på att någon har pratat om dig: Jaa
Kysst någon: Hehe nej
 
 
BLANDAT:
Hur många barn vill du ha: Dom vi har räcker. <-- Wth? AHAHAHA jag tog detta test från MIN blogg för jag har gjort denna tidigare, och det var vad jag hade skrivit, wth?!
Har du några husdjur: 2 hundar, några katter och några fåglar.
Vill du ändra ditt namn: Nää, faktiskt inte!
Vad gjorde du under din förra födelsedag: 2012! Jomen, jag åkte till kinaresturang med pappa & mamma mina :)
Vilken tid vaknade du idag: 06:05
Vad gjorde du igår runt midnatt: Fangirlade över att One Direction är i sverige. <- OMG SÅ DOM VAR I SVERIGE D>NÄR JAGS KREV DETTA SFÖREA GÅNGEN OMG okej men jag sov.
Någonting som du längtar till: Wo, ingenting
 
Senaste gången du träffade din pappa: Typ 2 veckor sedan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Mamma. Just nu är jag ganska nöjd med mitt liv förutom henne
Vad lyssnar du på just nu: Be alright med Juz10
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: HAHA kanske jag har! En gång på Ica var det en kille som hette Jens, vi sa hej till varandra, om nu det räknas då
Vad gör dig irriterad just nu: Inget faktiskt
Vad är ditt namn: Emmelie Karlsson, men ska det inte vara ett frågetecken efter den meningen? ;)
Singel/upptagen: Upptagen WOHOO nej det var konstigt. Men nej, inte singel.
Stjärntecken: Vädur.
Kille eller tjej: Enhörning
Hårfärg: Blond yeah buddie
Långt eller kort: jag är kort :(
Längd: 150-160
Piercings: Räknas öronen eller? Annars nej
Tatueringar: nej, vill ha senare..
Höger eller vänster: Vad? Hänt? Höger isf
 
DIN FÖRSTA:
Operation: -
Piercing: Öronen?
Tatuering: - Den ska vara på handleden, Fighter.
Bästa vän: Önskar jag hade nån lol
Sporten du spelade: Wth, typ volleyboll?
Husdjur: Huuuund och katt
Vaccination du minns: Mot dendär jävla livmoderhalscancer saken
Konsert: Danny Saucedo, 12/7-08
Förälskelse: Awwww, 2009!
 
JUST NU:
Äter du: Nepp
Dricker du: Nepp
Är du på väg att: Sova!
Lyssnar du på: Be alright....
Väntar du på: Jag vetefan! Bättre tider! Sms från MÄNNISKOR SOM INTE SVARAR, och biljetter till en konsert om 192 dagar! ;)
 
DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Venne.
Vill du gifta dig: ZAYN HAR INTE SVARAT ÄN VAD ÄR DET INGEN FATTAR.
Karriär i åtanke: Jomen, fotograf!
 
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Jomen, ögon...
Kramar eller pussar: HOW THE FUCK WOULD I KNOW? Men jag älskar att kramas, kramas dock aldrig med killar liksom
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Jag venne!
Snygg mage eller snygga armar: AHAHAHAHAHA
Tatueringar eller piercingar: Jomen, beror på var! Ingen ögonbrynspiercing typ, hellre tatueringar som inte är över hela jävla armarna då
Känslig eller inte: heh
Ragg eller förhållande: Vilken idiotfråga
Bråkstake eller tveksam: HAHAHA
 
 
TROR DU PÅ:
Dig själv: Nej
Mirakel: Ibland
Kärlek vid första ögonkastet: Aa
Himlen: Ja, eller va?
Tomten: ABSOLUT.
Att kyssas på första dejten: Hehe
Änglar: Jag vet 3 änglar som går på denna jord och en i himlen
 
SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Njaaaa
Vad kan du verkligen inte leva utan: Justin och några människor
Vad vet inte så många om dig: En sak
Tycker du om någon just nu: Jadå
Vill du ha tillbaka ditt ex: Har inga ex haha
Din outfits pris tillsammans: Men jag vetefan.
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Emmelie - 3 mars 2013 19:24

Jag tror inte att du förstår vad du betyder för mig. Du är mitt allt. Du är det finaste jag har. Du är den mest underbara människa som finns vid liv just nu. För mig betyder du allt. När jag ser dig le så blir hela jag varm. Du gör mig så lycklig. J...

uv

Av Emmelie - 9 februari 2013 23:52

200: My crush's name is: hej199: I was born in: 99 usch198: I am really: Typ konstig197: My cellphone company is: Teliaaaa196: My eye color is: Blågrön195: My shoe size is: 37194: My ring size is: Vafan är det193: My height is: För kort192: I am alle...

Av Emmelie - 1 januari 2013 00:00

     

-

Av Emmelie - 31 december 2012 23:19

So, we've gone through 12 more months of total fuckery?

-

Av Emmelie - 15 december 2012 23:34

I'm dreaming in stereo, Sleeping with the lights on,Switching to hyper-mode,Revitaling slow,Speaking in trembelo,Watching the horizon,Shifting from indigo,To silver and gold Smiling to everyone,Bumping into strangers,Passing the morning crowd,...

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards