EmmelieBieber

Alla inlägg under mars 2012

Av Emmelie - 30 mars 2012 21:54

Ni gjorde just min dag alltså. TACK. =DDD  

Av Emmelie - 30 mars 2012 15:13

QUESTIONS:

1. MARRY HARRY OR MARRY ZAYN?

2. MEET YOUR FAVORITE AND NEVER MEET THE REST OF THE BOYS OR NEVER MEET YOUR FAVORITE BUT MEET THE REST?

3. WWYDI* YOU BUMPED INTO LIAM IN THE STREET?

4. KISS NIALL OR HUG LOUIS?

5. WYR** DATE YOUR FAVORITE AND HAVE THE REST HATE YOU OR ALL JUST BE FRIENDS AND NEVER DATE ANY OF THEM?

6. WWYDI THEY ALL JUMPED OUT OF A MASSIVE BIRTHDAY CAKE FOR YOU?

7. WYR MEET THEM ONCE AND HAVE A REALLY GOOD TIME OR MEET THEM ALL THE TIME BUT NEVER BE ABLE TO TELL ANYONE?

8. TURTLES OR CATS?

9. NEVER GET TO MEET THEM BUT SEE THEM IN CONCERT FOR FREE OR NEVER GO TO THEIR CONCERTS BUT GET TOO MEET THEM ALL THE TIME?

10. FAVORITE BROMANCE?



1. Gifta mig med Zayn !

2. Meeh ..... :// , om jag måste välja skulle jag väl välja att träffa min favorit då ....

3. Svimma eller något. Annars skulle jag väl börja grina

4. Kyssa Niall haha

5. Vara vänner med dom och inte dejta dom.

6. Dööööö, oh my gosh

7. Träffa dom hela tiden och inte säga det till någon

8. Katter, höhö

9. Aldrig gå på konserter och träffa dom hela tiden

10. Alla egentligen, men det blir nog Larry Stylinson eller Ziall



* WWYDI = What Would You Do If

** WYR = Would you rather 

Av Emmelie - 29 mars 2012 20:57

           

So true.

*-*

Av Emmelie - 28 mars 2012 21:37

JAG ÄR MED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG ÄR MED !!!!!!!!!!!!!  OH MY GOD JAG BLEV TOPPKOMMENTAR PÅ JUSTINS LÅT BOYFRIEND OH MY GOSH !!!!!!!!!! OH MY GOD OH MY GOD. Jag snackade med Benny (min pappa) i telefonen, och så gick jag in på videon igen för jag hade råkat stänga sidan, och så bläddrade jag ner och kollade på alla kommentarer, så kollade jag på ''toppkommentarerna'' och typ bara flög ur stolen och skrek ''YES !!!!!!!!!!!!''  rakt i örat på honom ... :I

Och sen så fortsatte jag bara att säga/skrika YES YES YES YES YES och han bara ''VAD, VAD ?!?!?!?! ''

Höhö, JAG BLEV TOPPKOMMENTAR PÅ JUSTIN BIEBERS KANAL OH MY GOD. Det här kommer jag skrika på skolgården imorn, skriva upp bland alla mina saker jag ska komma ihåg eller vafan jag nu har den lappen till, oh-my-god, jag blev topp kommentar på Justin Biebers officiella youtube. Med ett enda ord.

Av Emmelie - 28 mars 2012 19:27

Så jag gör den här istället, men först, idag har jag varit i skolan som vanligt, vi hade B-språk först och sista lektionen skulle vi jobba med våran egna tidning som vi gör i skolan, jag jobbar med en som heter Elsa, och vi skriver om typ musik, vi har typ 3 sidor eller nåt, vi skriver om Dannyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy och Ulrik Munther, och Loreen, eftersom hon vann mello -_-'

Jaja. Men nu ska jag göra denhär då, för jag har ganska tråkigtttttt, höh:

1. 2011, nån gång i början av 2011 :)

2. NIALL, HELT KLART !

3. Niall: Han är så snäll mot allt och alla, och hans röst, HANS LEENDE. AALIDHNAOILUF.

Harry: Han gillar katter, och han är inte blyg, fast det kan man ju inte vara när man är känd, men asså, aa, han sa att Louis och han dejtar liksom.

Louis: Han är så annorlunda, venne hur jag ska förklara honom faktiskt ......

Liam: Sättet han behandlar sina fans ! När han var i Sverige ville han inte lämna fansen sa han ''Just one more, it's the last one!'' typ 19 gånger eller nåt :')

Zayn: Sättet han är mot tjejer :') , han fick en tjej att svimma genom att TA HENNE I HANDEN , visst, jag skulle svimma eller nåt om Niall tog mig i handen men asså, han är så underbar mot alla tjejer :)

(Jag vet seriöst inte hur jag ska förklara dom, skulle jag förklara hur jag kände för alla skulle det ta hela sidan att läsa om en person, jag kan inte förklara en sak som det stod där uppe ^ , så jag venne, allt är nog inte så bra skrivet, låter liksom som jag hatar Louis, DET GÖR JAG INTE , men jag vet inte hur jag ska förklara dom så kort som EN SAK, det blev verkligen nt bra)

4. Ja ...... Videon där Harry gråter pga hatet han fick efter ett framträdande, jag har den i kategorin ''One Direction ♥'' nånstans ... Och när jag såg en videodagbok som dom gjorde under X-factor gången, grät av att jag garvade för mycket.

5. Oh .. Uhm, det blir nog antingen, More than this, everything about you, one thing, what makes you beautiful, tell me a lie eller Up all night ....... Mina favoriter, gillar alla låtarna från skivan, men det är mina favoriter :p

6. LARRY STYLINSON ! Fast jag gillar alla bromance's

7.  Torn :')       From Torn to a Brit ♥

8.  Zayn, förut var det Liam med det gulliga håret, men det blir nog Zayn tror jag, Zayn och Niall faktiskt :)

9. Skulle jag nånsin kunna det ?

10. Omg den tänker jag inte svara på O.O

11.  No! Jimmy protested!

12. Niall: Öhm ... Att han svär så mycket ..

Harry: Han ler lite fånigt ibland höhö, nej men han är så snuskig -_-'

Louis: Öh, han tweetar typ aldrig, följer typ aldrig fans, fast jag vet att han älskar oss ändå. Men ändå, HAN FÖLJER TYP INGA >.<
Liam: Jag förstår typ aldrig vad han skriver i sina tweets.

Zayn: Hans förkortningar förstår typ ingen

13. Typ be om att dom skulle bli ett band igen, annars skulle jag väl böla och bara lyssna på deras låtar och hoppas att dom skulle fatta att det var ett misstag, men det får och kommer inte hända så, heh.

14. Min favorit är helt klart vad alla fans gör för dom, och att det är många riktiga fans, inte som det TYVÄRR är i Justins fanbase, där är det 7kt mkt falska fans, och det värsta är väl det, alla falska fans som dom också börjar få ..

15. Skulle jag se Niall gå på gatan skulle jag nog börja stirra på honom .... Om jag skulle se att det var han, skulle jag börja böla .... Sen skulle jag väl svimma eller dö eller något sånt.

Av Emmelie - 28 mars 2012 17:34

I work out, when i walk in the spot, yeah, this is what i see, everybody stops and starin' at me, i got passion in my pants and i ain't afraid to show it, show it, show it, show it:


Av Emmelie - 28 mars 2012 17:31

'' Swagliebers '' trendades nyss på twitter, haha omg älskar den här fanbasen. 

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards