EmmelieBieber

Alla inlägg under mars 2012

=')

Av Emmelie - 28 mars 2012 14:20

Justin har 19 miljoner följare på twitter nu ! ♥

Jag e lite sen med att fota av det men aja, har ju varit i skolan och allt detdär, Justin har 19 miljoner följare :')   


(hans bild, SNYYYYYYGG.)

Av Emmelie - 27 mars 2012 23:13

Update: Fick veta att han (Liam) följde cirka 947 personer på MINDRE ÄN TVÅ TIMMAR *-*

Harry & Zayn har inte ens följt så många på två år. -_-

Fast, dom e perfekta och I LOVE THEM anyway, meeen .... Aja. Liam bryr sig mest om sina fans på twitter, han DM'ar alla tillbaks, tweetar mest fans, följer flest, men han har minst följare av alla killarna, det sugeeeeeeer.

Av Emmelie - 26 mars 2012 15:49

Jag har försökt på Justin att följa mig sen han hade cirka 5,3 miljoner följare, nu är han 70 personer från 19 miljoner följare. Jag ger upp, Justin kommer aldrig följa mig. Och nej, jag vet inte varför jag skämmer ut mig sådär ^ bland alla på twitter, jag är desperat just nu efter ett ''follows you'' efter hans namn.  

Av Emmelie - 26 mars 2012 15:21

Asså, äntligen har Liam 2 miljoner följare på twitter ! ÄNTLIGEN LIKSOM, han är ju den som har minst följade på twitter av alla 5, det var typ en vecka sen Louis fick 2 miljoner följare, och Liam fick det igår, ajaaaaaaa, glad att han iaf äntligen har 2 miljoner följare :]


Nu har alla såhär många följare xd:

Harry: 2,576,555

Zayn: 2,206,623

Niall: 2,153,113

Louis: 2,106,626

Liam: 2,012,068


Det suger att Harry har mest följare, han gillar det inte heller eftersom dom är en grupp, Directionators lol host. DirectionATORS är ''fans'' som typ knappt kan stava deras namn, inte vet nånting om dom och går ändå runt och säger ''Jag älskar One Direction''. Directionators är dom som kanske bara följer Harry, nästan alla (tror nog det är 99 av 100) directionators gillar Harry mest, venne varför, men det är så.

Av Emmelie - 21 mars 2012 15:02

Han tweetade dethär:

(vet inte vem det är han tweetar till men han skrev nästan ett svenskt ord !!) Dom har ju inte åäö så det är därför det är nästan ett svenskt ord :')
OH MY GOSH FREAAAAKING OUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT.    

Av Emmelie - 20 mars 2012 21:15

 

Gosh i love you. YOU'RE FREAKING PERFECT.

Av Emmelie - 19 mars 2012 18:27

Min bakrundsbild på datorn:

Fjärilsmuséet i Sthlm 1/10-11, det e inte på One Direction, i know. Men jag letar efter en bra bild på datorn just nu, för jag ska nt ha nån på nån isbit igen, även fast den bilden är en favoritbild (nåt inlägg lite längre ner), AJA. ByeBYYE. Jag ska leta bilder nu.

Fast jag har haft den här också:

 

Heh. Bye.

Av Emmelie - 18 mars 2012 11:42

Har tråkigt, så visst..

Och varför det heter ''My lovely Google Chrome'' vet jag inte, och ''den här smurfen'' ... Det är min brorsa som har namngett den ....


Men jaja ! Eleanor har twitter, och NIALL HAR 2 MILJONER FÖRLJARE ! :D

Hehe, Eleanor har ett ägg som ikon, men hon har ju inte vågat ha twitter förut för allt hat hon fått och så, men nu har hon det .. (Eleanor är Louis' flickvän för er som inte vet det ....)


Aja, NIALL HAR 2 MILJONER FÖLJARE :D 

   

 2 000 000 followers :D


Och jag har försökt få Louis' hund och Harry's katt att följa mig, men det är faktiskt svårt .... ''om man spammar dom så följer dom en inte'' höhö. AJA. Ska väl fortsätta stalka dom nu, bye .. Heh.

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards