EmmelieBieber

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Emmelie - 17 mars 2012 20:34

''Fanbasen'' är så stor, och den bara växer och växer ... Nästa gång dom kommer till Sverige kommer dom ju ha kanske miljon (er?) fans i Sverige ... Sista gångerna dom varit här har det varit ca 10 stycken som gått med dom på gatan, det är nog högst 20-25 stycken som gått med dom ... Nästa gång dom kommer och går på gatan här i Sverige kommer det väl vara 100 eller något, jag kommer typ aldrig få träffa dom .... Jag hatar att man hittar nån kändis bara LITE för sent. Sen har man aldrig chansen att få TRÄFFA dom igen, för det kommer finnas tusentals (miljoner?) fans som är FALSKA, Justin har så många falska fans, One Direction kommer också ha det ju .. JAG VILL OCKSÅ KUNNA SÄGA ATT JAG HAR GILLAT ONE DIRECTION SEN TORN. Hittade dom 2011, typ nångång i början av 2011 eller nåt, men började inte gilla dom förrän typ Maj ... JAG HATAR ATT JAG ALDRIG HITTAR NÅGON KÄNDIS FRÅN BÖRJAN , NEEEEJ, jag hittar dom när dom redan har MASSA fans, så jag aldrig får chansen att träffa dom. Venne hur jag ska förklara det liksom, men asså. Ja ....


 (jag lämnade datorn och nu är klockan 23:50 ....)

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards