EmmelieBieber

Alla inlägg under september 2011

Av Emmelie - 25 september 2011 19:49

Hej, vecka 39, alltså imorn och resten av veckan, kommer det inte bli något blogg alls .. För jag ska upp till sthlm och kommer inte ha någon data att blogga på, asså, aah .. Kommer bara inte det .. Höh, men aja, 30 dagars listan är slut nu. Ska kanske göra en 25 dagars lista, men den verkar så jobbig xd

Hah, aja, ingen blogg vecka 39, sry, men sen får jag blogga ÄNNU MERA då .. ;p


HEJDÅ !! xd

Av Emmelie - 23 september 2011 14:15

He, idag hade vi syslöjd, jag ska göra ett par svarta joggingbyxor, eller mysbyxor som det typ heter .. xd

SAK SAMMA.

Ska skaffa en ny textstil i bloggen, gillar inte den här, den är så ful ...

Satt själv i bussen som vanligt, gör jag ju alltid nuförtiden -.-'

Vad mer ska jag skriva ? Vi hade oförberett (stavning ?!) prov innan ''lunchen'' idag, på sverige, för att se om vi kunde alla länen, höh xd

Gillar inte ordet ''lunch'', det stör mig .. :P

Av Emmelie - 22 september 2011 18:00

  

Julia ♥

Jag älskar dig ♥

Av Emmelie - 22 september 2011 15:45

Hej, idag är det torsdag, IMORN ÄR DET SISTA DAGEN, YEEES. Sen är det helg, höh xd

Idag var en tråkig dag, inget speciellt, fast vi hade skoljoggen igår, glömde skriva det 2,5 kilometer, palla ? :s

Det går inte att logga in på spotify :(


Wää ..

MEN AJA, vet inte vad mer jag ska skriva så lägger in några bilder:

    

Flygplanet tog jag när Julia och jag var vid övrasjön, det åkte ganska långt ner men ändå, 18X zoom har jag ju .. ;p

Av Emmelie - 21 september 2011 18:30

Har ingen bild på det men det är nog typ tacos .. Haha, som alla andra, annars är det kinamat, det är också asgott :o

Av Emmelie - 21 september 2011 17:30

Hej, onsdag, SKOLA, TRÅÅÅÅÅÅK. Imorgon kommer inte jag blogga något förutom 30 dagars saken, höh xd


Sitter på gt och tråkar, Julia är aldrig inne -.-

Ska snart sticka ändå, ska till mammaaaaa xd

Hah det lät sjukt, hela inlägget blev sjukt. Hejdå L:

Av Emmelie - 20 september 2011 18:00

Liten, jag vet, men aja .. Hade ingen annan, den andra vi har är FUUUL.

 

Av Emmelie - 20 september 2011 14:30

Danny har BLONT hår, han är skitsnygg .. :OO

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards