EmmelieBieber

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Emmelie - 7 september 2011 15:30

Haha..

  

Börjar få bildbrist på Julia .. :P

Från i vintras

Av Emmelie - 7 september 2011 13:45

 Hej, skola till klockan 1 idag, kort dag men ändå, hatar skolan .. Kan vi inte bara födas smarta så vi slipper gå i skolan ?! ( Julia säger så )

Men jaja.. Idag hade vi B-språk, och sen typ nåt annat tråkigt ..

B-språk hade vi engelska, eftersom vi fick testa på allt som fanns, tyska engelska och spanska. Jag ska ha tyska eller spanska, men helst vill jag ha spanska faktist. Eftersom jag sitter vid min dator nu har jag alla bilder här   


(valde en genom att bara klicka, smilisen alltså)


Men på engelskan idag fick en och en gå fram och sätta sig på en stol och så kom det upp ord i alfabetisk ordning på whiteboarden, asså.. En sån här maskin hade hon, men aja, det satt en kille som hette Erik längst fram, och mitt ''ord'' var tydligen Peter, och han bah viska PETER PETER PEEEEEEETER !!!!!!!
Och jag bah nickade åt han .. Haha ..

Men aja, några bilder nurå.

    

sthlm, redigerad  

Julia ♥

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards