EmmelieBieber

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Emmelie - 1 september 2011 19:15

He, förlåt för att jag har uppdaterat så JÄÄÄÄKLA dåligt. Men nu är det ju skola och allt, hatar det -.-

Idag är det ju torsdag, vi hade inget speciellt idag, jo idrott, annars inget .. Och jag skulle sätta mig på ett staket med typ pinnar som håller upp det, jag skulle säta mig på dig, och det var lite för högt, så då skulle jag ta hjälp av pinnarna att komma upp, och med ena foten missade jag pinnen, så då ramlade jag rakt framåt och skrapade i båda händerna och det vänsta knät.. DET GÖR SÅ ONT !!!! Kan knappt gå i en trappa eller böja det ... Gå i trappor gör jag som en pingvin, med raka ben. Eller rakt ben .. HAHA... Lyssnar på

Danny Saucedo feat. The Provider - Tonight  


IMORGON SKA JAG SE DANNY !!!!!!!!!!!!!!!

 

 

* panik *

Ska ha mina converse .. Sen har jag ingen aning, trodde ju inte jag skulle ha ett skrapat knä på konserten -.-


JAG VILL KUNNA HOPPA, för JAG HAR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKLA ONT SÅ JAG KAN KNAPPT SÄTTA MIG PÅ EN STOL


Jaja.. Några bilder nu:

    Jag på habbo förut .. x'd

JAG VET !! Asful ..

Av Emmelie - 1 september 2011 16:45

  

Heh

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards