EmmelieBieber

Alla inlägg under augusti 2011

Sry

Av Emmelie - 31 augusti 2011 19:23

Hej, FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT för att jag inte har bloggat. Så dom senaste 4 dagarna på 30 dagars listan är tidinställda, haha .. Sitter och ''spelar'' stardoll, HAHAHHAAHHAA, fast sminkar mest främlingar, fast typ bara dom som är ''diamanter'' eller vad det heter.. Då har dom oftast också jättemycket kläder, så då brukar jag klä på dom, det är kul :p

Men iallafall, Danny på lördag ♥

MÅSTE ha nån att gå med :/

Men Julia vill inte och Emma vill inte och blablabla ...
Så vet inte vem jag ska gå med .. TRÅK, men förhoppningsvid får jag lite bra bilder då :)



GOOD  


(vet inte varfr jag tog en VALP)

men den är så söööt !!! Haha .. Men JAJA, ni kanske får se dom failade korten :s

Fast det brukar inte bli så många .. Men aja, några bilder det väl iaf :)


Nu vet jag inte vad jag ska skriva, så hejdå, bloggar imorn.

Av Emmelie - 30 augusti 2011 17:15

  

Min brorsas katt (Sotiz är bror med katten på bilden) och han har bara ett öga, alltså katten på bilden, Rolfy.

Av Emmelie - 29 augusti 2011 17:45

  

Julia på bilden

 

Hon skulle typ kasta mobilen från hand till hand och tappade den och började asgarva, sen skulle hon plocka ihop den och då fotade jag henne, MOAHAHA :3


( tycker iaf bilden är rolig )

Av Emmelie - 29 augusti 2011 14:00

Liam, idag är du 18 år, grattis på födelsedagen, jag älskar dig 

Av Emmelie - 28 augusti 2011 20:15

Hej, detta blir inget långt inlägg för måste snart ut med hunden, men iallafall, SÖNDAG ! Imorn är det skolan -.-

Idag har jag varit med Julia också, vi åkte till sjön :p

Och fotade JÄÄÄÄTTEmycket. Iallafall jag, bilder kommer kanske nån dag x'd


HAHA, men måse sluta skriva snart för sa ju som sagt ut med hunden, hejdå :)

Av Emmelie - 28 augusti 2011 16:00

Hittade ingen bra, asså. Saksama, såg nt klok ut, hade ni kollat min blogg tidigare, hade ni fått se bilden från när jag var 8, men nu e den borta ;)

13/2-12

Av Emmelie - 27 augusti 2011 19:22

Hej, det var ett tg sen jag bloggade idag, haha. Förut var min brorsa här och satte in patronerna i skrivaren, så nu kan jag skriva ut bilder, wiiie .. HAHA nej men, jaja, vill ha ett kort på Julia på väggen, och ett som jag själv tagit på Danny   


Men en sak jag tänkte på nu när jag gick in på smileysarna (stavning), har dom skaffat nya ?! Jag har aldrig tänk på den här:   eller   ..

Haha, vet inte vad mer jag ska skriva om nu ... Har lite tråk, kollar bloggar, och är inne på ''Fly like a bird 2'' fast det är ASTRÅKIGT faktist, sitter på ett hustak iaf   


Och lyssnar på  Danny - In the club ♥


fast nu tog den slut så nu spelas Danny - In love with a lover ♥



HAHA, har SÅ TRÅKIGT !!!! Så vet inte vad jag ska skriva om. Nån sket nyss på mig på bird grejset :(

Haha ..

Men hejdå, bloggar imorn    HAHAHA NEJ BAH SKÄMTA !! HAHAHAHA

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards