EmmelieBieber

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Emmelie - 16 augusti 2011 19:30

*tidinställt inlägg *


Hej, när det här bloggas så sitter jag nog och tittar på Never Say Never, men som jag skrev i det förra inlägget, idag åt vi pizza och ja, det har inte hänt så mycket, fick också 6 stycken lakritsklubbor, ÄLSKAR lakrits  

Julia älskar också lakrits, att ta blodprov känns ungefär som att sticka in en nål i armen och låta den sitta kvar étt litet tag, men asså hon tog ju en full sån där ''sticka'' eller vad det heter, och det räckte till 2 stycken stora provrör och ett litet, MYCKET blod... Heh.. Ska sticka och bada med min mamma när jag skriver det här, eller nej .. Badar nog typ klockan 18:10 eller nånting sånt, inte såhär sent :O

Sen ska jag SUPA, supa sprit (apelsinjuice x'dd)



Seriös om jag ska dricka apelsinjuice måste det vara med fruktkött, gillar inte apelsinjuice om det inte är fruktkött i, heh, skum jag eee .... :D


Aja, hejdå :)

Av Emmelie - 16 augusti 2011 17:28

Hej, idag har jag varit på vårdcentralen (roligt ord) men det var för att jag hade migrän igår, och det ska inte jag ha vid så tidig ålder tydligen, fick också ta blodprov, det gjorde ju ont .... Har aldrig fått göra det förut, och det är jag glad över. Ska göra lite tidinstälda inlägg snart också, så att jag slipper blogga inatt, det är ju så TRÅKIGT ... Men ska kolla på Never Say Never snart, men först ska jag blogga lite, och kolla lite bloggar, men idag har jag ätit pizza, heh, och när vi gick ut från vårdcentralen så stog det tre rådjur ute på typ åkern, fast hade inte kameran med mig tyvärr :/

I MIN HEADER, så är det ju en bild på Danny, Justin, gräs och ett flygplan, och jag har tagit det på gräset och det på flygplanet, fast fick lite smått panik när jag skulle välja bilder, höh x'd

Men aja, nu ska jag kolla lite bloggar, och göra lite tidinställda inlägg, så ciao AMIGO x'dd

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards