EmmelieBieber

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Emmelie - 26 augusti 2011 19:30

  

Julia som håller min katt Sotiz

 

Och det är då Sotiz jag menar   

Av Emmelie - 26 augusti 2011 15:15

Hej, idag hade vi slöjd :)

För första gången då.. Haha .. Ikväll kommer 30 dagar, tkr inlägget måste va utspridda, inte i en stor klump, haha :p

Lyssnar på Eric Saade - Made of pop  (fast den suger) har lärt mig den utantill iaf .. Är sån, lär mig låtar SKIIITsnabbt. E.M.D skivan lärde jag mig efter att jag hade lyssnat på den 3 gånger, SERIÖST !! Haha ... Men på slöjden så ska jag göra svarta mjukisbyxor, jag tror iaf dom ska vara svarta, och så vet jag inte vad det ska stå på rumpan (LÅTER WEIRD !!!) för antingen så ska det stå typ Bieber, Saucedo eller Danny .. HAHAH x'd

Annars kanske jag tar mitt namn .. Hah x'd


Men jaja, ska göra svarta joggingbyxor med text. Fast JAG vill ha LILA fickor, HAHAHA, men seriöst, jag tycker det låer snyggt .. Jaja, bloggar ikv, hejdå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards