EmmelieBieber

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Emmelie - 11 augusti 2011 14:19

Nu får ni ett blogg-inlägg :D

Fast vet inte vad jag ska skriva om, men aja, igår åt jag upp min sista lakritsklubba ):

Lyssnar på Selena Gomez - who says, det är faktist lite bra .. xd

Ska ju se Eric Saade senare, förra året sa Emma (kompis typ) att jag skulle få se Eric Saade, och då fick jag ju följa med henne och se ''honom'', asså jag väntade i åtta månader på att få se honom, men sen så fick jag se Eric Grönwall ist för Eric Saade, asså sen sa hon typ att hon hade läst fel, hur f*n kan man läsa fel på Erik Grönwall och EricSaade ?! Både att dom stavas olika (c och k) och efternamnet .. Fattar det bara inte -.-

Aja, nu spelas Danny - In your eyes   ♥

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Men imorn kanske ni får kort som var failade, vill inte lägga in dom bra... Så ni får se dom som blir dåliga (:

va dum jag är .. Haha, men vill inte lägga ut dom bra på internet, för det är JAG som har tagit dom, JAG som fotat dom, JAG som var där lixom. Jaja, bloggar KANSKE KANSKE KANSKE om en stund, annars blir det blogg imorn .. Heh. Hejdå.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards