EmmelieBieber

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Emmelie - 14 augusti 2011 14:21

Hej, tråkig dag idag, har inte gjort så mycket, har mest tråkat och kollar på Never Say Never 3 gånger x'dd

Ska också snart kolla lite bloggar, och kolla Julias blogg (http://ploppan.bloggplatsen.se) också. Hennes uppdatering är jättebra, så bra uppdatering vill jag ju också ha .. Fast det är lite svårt, för jag fåt inte sitta vid datorn så mycket som hon får .. Det är lite tråk, men får väldigt lätt ont i huvudet, lyssar på ''In The Club''  

Bottles up, the beat is droppin as we hit the floor 



DANIEL GABRIEL ALESSANDRO SAUCEDO GRZECHOWSKI   



Har väldigt tråk som sagt, skrek nyss MUUUUUU över hela huset, hejdå




'' you make me wanna play with fire, i'm in love with a lover ''

Av Emmelie - 14 augusti 2011 13:48

Hej, nu sitter jag och typ tråkar, lyssnar på Danny i min mp3. Ni vet typ inget om mig, fast jag gillar Justin Bieber och Daniel Gabriel Alessandro Saucedo Grzechowski ♥

Ska börja med en lista, 30 dagar, här är den:


1. En bild på dig själv

2. En bild på någon du umgås väldigt mycket med
3. En bild på någon i din familj
4. En bild från en konstig tid i ditt liv
5. En gammal bild på dig själv
6. En rolig bild
7. En bild som du aldrig lagt upp
8. En person som du saknar
9. En häftig bild

10. Någon som du tycker är väldigt snäll
11. En person som du kan berätta allt för
12. En bild som beskriver din vardag
13. Du och någon klasskompis 
14. En bild som påminner dig om gamla tider
15. En person som du vill vara med
16. En bild på någon som du älskar
17. En bild på någonting som du inte kan leva utan
18. Ett roligt minne
19. En person som du tycker är snygg
20. En bild på dina närmaste
21. En person som alltid ställer upp för dig
22. En bild på en tid som du saknar
23. Ett galet minne
24. En bild som gör dig glad
25. En person som alltid får dig på bra humör
26. Någon vs några som du alltid har roligt tillsammans med
27. En bild som du alltid skrattar åt
28. En bild på dig och din bästa vän
29. Din favoritmaträtt
30. Någon som du aldrig kommer att släppa taget om




Ska försöka ha kvar den här ...... På den förra så var det typ 10-15 dagar mellan alla inlägg och gjorde inte den här, jag var på dag 17 och då hade det gått tre månader  ._.


hejdå.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards