EmmelieBieber

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Emmelie - 10 augusti 2011 19:19

Förlåt för sen blogg .. Men idag har jag inte varit hemma mkt, har varit på min syrras café hela dagen, och så har jag fotat mina converse mkt ... Haha, men gillar att fota när jag står på tå i dom, lol ? xs

Men kollade nyss in på Jullan's blogg ( http://ploppan.bloggplatsen.se ) och såg att hon hade fått en tavla typ som det stog FRIENDS i mitten på, fast jag tänkte mer på att hon hade satt in ett kort på oss :)

Men iallafall, som sagt, idag har jag bara varit i min syrras café, inte mkt mer, har kollat på Never Say Never för tredje gången idag, ska kolla på den ikväll också. Imorn kommer det inte bli något som helst bloggande efter klockan 4, jag kanske slänget in nåt snabbt inlägg innan 4, men inte efter det, för jag kommer hem typ halv 11. Ska ju på Eric Saade med storasyrran, fast ville verkligen dit med Julia, jaja, hon skulle ju vara med sin kusin så det gick ju inte :/

Men nu kan ni få nån bild eller två (ironi)

  Min tårta när jag fyllde 12 år ( i år ) Förra året typ


CYA x'dd

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards