EmmelieBieber

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Emmelie - 8 augusti 2011 18:38

Hej, sa ju att jag skulle blogga, men JAJA, sitter på msn och chattar med Jullan ♥


Fast snart ska hon tydligen köra sin lillebrorsa i fyrhjulingen :)

Han är supergullig !! Men iallafall, torsdag = Eric Saade, behöver någon att gå med :/

För jag M Å S T E dit, för alltså en från skolan ska dit med hennes bästis, och jag hatar hennes bästis, så då måste ju jag också vara där, duuh ? xP

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Men hennes bästis (KIM heter hon) har ingen kamera, vilken tur jag har ;)

bara en SUGIG mobilkamera, MOAHAHAHAHAHAHAHA !!!!! Och jag har en systemkamera, snacka om ägd alltså :O

Men NU vet jag inte vad jag ska skriva, så ni får väl några bilder .. :)


(väntar på Julia)


  ♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥    

Dom två sista är från när jag träffade Danny :)


(dom failade alltså)



Av Emmelie - 8 augusti 2011 14:12

Hej igen :P

Har nyss frågat efter en header, från en tjej som är ASBRA på att göra headers :O

Aja, en stor fet länk till henne här:


http://snorptorpan.bloggplatsen.se


Kul va ? :) Nej bah skämta , men seriöst, hon är asbra på att göra headers, jag menar, kolla Jullans blogg :O

Den headern är skitfin :D

 Men ja, snart kommer väl ett till inlägg med bilder, sen måste jag gå ifrån datorn, ska sätta upp lite nya bilder i mitt rum, på Danny och Justin, heh ...

Sen blire väl att ladda mobilen, den gnäller hela tiden att den har låg batterinivå :P



(man kan fatta att min humor är sjuk :P)

Eller.. Det kanske inte blir nåt bild inlägg snart, känner för att glo på teven, för i förrgår (tror jag) köpte vi en 40'' teve  

Men jaja, bloggar ikväll, för det SKA bli bättre uppdatering, det ska inte bli som på min förra (som hette exakt samma sak) att jag gör typ 2 inlägg per månad, för det ska bli bättre, hehe, aja, SHO BRE, hejdå x'dd

Av Emmelie - 8 augusti 2011 13:12

Hej, har skaffat en ny blogg, hah, men hade en innan, dom hette precis samma sak, men asså det var för dålig uppdatering och tråkiga inlägg, men det ska iallafall bli bättre nu .. Men ja, min bästis, JULLAN, har en blogg, SUPERBRA uppdatering :O

Så vill jag också ha .. hehe , vi får se, men hennes blogg: http://ploppan.bloggplatsen.se

Men vi kan ju iallafall hoppas på att det blir bra uppdatering :)

Ska snart fixa min blogg lite, fixa en header också .. Heh

Men iallafall, fler inlägg kommer snart. Och hoppas på det bästa (bra uppdatering alltså)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards