EmmelieBieber

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emmelie - 31 oktober 2011 19:23

Hejhej, förlåt för USEL uppdatering, IGEN, gillar inte att blogga, vet inte vad jag ska skriva om, jag skriver ju bara om tråkiga saker ändå .. Och det vill ingen läsa, JAG VET

i förrgår bloggade jag inte, det sög xd

Och så har jag inte ens bilder i alla inlägg, egentligen ska man det, men pallar typ aldrig att ladda över bilder på datorn, det är därför min kamera är så full med kort .. Höhö, aja, vad ska jag skriva mer ? har en rolig bild, typ:

 

Från förra året

 

 

Idag har jag varit och eeh .. Köp en Bieber-affisch (STAVNING?!) med mamma :)

Tidig julklapp ;D

fast får något mer också tydligen :)

Nu sitter jag och bloggar och kollar BLOGGAR, lol ..


TTT  (3 T, yaaay)  hejdå +.+  (hah snygg xd)

Av Emmelie - 30 oktober 2011 16:30

Hej, HÖSTLOOOV !! Yes. Det är skönt med lov, yaaay xd

Höhö sommarlov är bäst av alla lov (Y)

Sitter på MSN med Ebba nu och det är väl, kul typ :)

Julia är ju aldrig inne längre för det är ''tråkigt''

DET ÄR FATAL OCKSÅ MEN JAG VAR INNE DÄR FÖR ATT DU INTE VILLE VA NÅN ANNANSTANS OCH CHATTA, DU ''PALLADE'' INTE ATT SMSA. KUL.

Av Emmelie - 28 oktober 2011 19:16

Hej, nu är det disco ''i skolan'' (fast det inte är i skolan, höh)

Men aja, jag ville inte gå, förra gången jag gick när det var där det är nu var det astråkigt .. Hehehe


Kort (och ointressant som alla andra) inlägg, men nu måste jag gå ut med hundarna, hejdå ! :)

Av Emmelie - 28 oktober 2011 14:36

Hej :)

Idag är det typ disco i skolan, där vi har fritidsgården, förut hade vi det i Skolans matsal, men inte längre, det suger ..


Höhö, aja, men skola som vanligt, GAAH.

I tisdags fick vi en läxa i en bok som heter ''Koll på Europa'' från sidan 2 till 21. KUL. Vi hade den tills idag och i tisdags fick vi inte ta hem den -.-

Men i onsdags vet jag inte om vi fick ta hem den, tror inte det iaf .. Men som sagt, vad ska jag skriva mer ?

Lägger in några bilder eftersom jag sitter vid min dator där alla bilder finns :)

 

Haha den mjauar. :)


Mina gympaskor, snygga va ? xddd  (eller inte)   

Gissa vad som står i bakrunden =D


Bloggar sen, hejdå :)  

Av Emmelie - 24 oktober 2011 15:19

Hej ! Jag vet att jag har varit jätteseg med bilderna och inte ens lagt ut bilderna från stockholm eller Danny/Eric Amarillo, höhö, förlåt för det

Har inte lagt upp bilderna från stockholm och ändå var det typ 3 veckor sen eller nåt, och Danny/Eric Amarillo är mer än en månad sen ju :/


Hehe diggar min rubrik ;D

Jaja, jag är ju så seg med bilder så lägger in två halvbra bilder från förra året som jag fotade med min L19    

Den andra var för en bildbomb som vi skulle ha på min och Julias blogg.se blogg (haha)

Men den första gillar jag :D

Höh xddddd :)


Bloggar sen, bye !


Av Emmelie - 24 oktober 2011 00:14

Hej, förlåt för att jag inte bloggat, har varit med ''pappa'' typ hela helgen :)

Aja, annars hade jag trist hela helgen, (den som blev över xd)

MEN JAJA, kommer ju fler helger, och vad gör jag uppe såhär sent ? JAG KAN INTE SOMNA FAST JAG ÄR 7KT TRÖTT


Men vet inte vad mer jag ska skriva, en bild från eeh.. Dagen jag fick min fujifilm:

  

Hade glömt bort den :)

Aja, den var dålig, men ändå ganska cool, lärde mig ju fortfarande kamerainställningarna ;p


(OSKÄRPA)

Av Emmelie - 21 oktober 2011 20:30

Hej, KLOCKAN ÄR 20:30, ROLIGT VA ?!

Nej men höhö, idag är det .... FREDAG !! Yay, helg xd

Håller på att göra en header, men det går inte så bra, så det får jag nog bajsa i, får göra en när jag inte är trött xd


Imorgon kommer jag också att blogga, kommer aldrig på rubriker längre så kommer nog typ skrva vad klockan är eller vilket datum det är, men det kommer jag glömma bort inmorgon eller nåt så xd




AJA, ska nog sova snart (Eller inte, höhö) fast jag ska inte sova, men ändå, hejdå :0

Av Emmelie - 20 oktober 2011 21:34

Hej ! Idag har jag gått i skolan, som vanligt ? -.-

Gillar inte skolan, aja, imorgon har vi nån läxa om adverb ;p


Höhö, lölzh. Men, Tkr den är svår, HAHA, fattar ju NADAAAAA, idag hade vi också Europa provet, fick 100 % på bästa tiden av alla i klassen + läraren :)


Det var kul att få så bra tid, fast det gjorde inget om man hade 7 minuter eller 48 sekunder, bara man fick 100 % så .. Höhö, (Jag fick inte på 48 sekunder)


Snart ska jag ut med hundarna -.-

VILL SOVA ! Kollar lite bloggar nu och väntar på att min kamera ska LADDA ÖVER BILDERNA FÄRDIGT, GAAH, SEG !

Vad ska jag mer skriva ? Venne .. :)


Lägger in lite ruliga länkar:



JULIA ♥
JAG

EBBA


Det är ROLIGTTT att länka via text ;D

xd

Bloggar imorn, hejdå ! SHO BRE MANNÄN !

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards