EmmelieBieber

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emmelie - 9 oktober 2011 16:15

Dom här finns:

Danny Saucedo ♥

Justin Bieber

Text-inlägg

Videoklipp

Bilder


Hej, nu ska jag göra ett inlägg med ALLA kategorier utom 30 dagars listan eftersom den är slut, så då går det ju inte. Idag har jag inte gjort mycket, tråkat.


JAG HAR TRÄFFAT DANNY SAUCEDO !!!

Okej. jag har sett honom 5 gånger, träffat honom 2 gånger och pratat med honom 1 gång.


Idag lyssnade jag på Justin Bieber, det var typ första gången sen i stockholm, kollade också några bloggar om honom, det var ganska länge sen jag gjorde det, men det var kuul att kolla dom igen, haha xd

Vad jag skriver på, AJA ! Let's move on.

Här är en video med Danny och en med Justin (fast den med Justin är en musikvideo)


Danny:


DU ÄR UNDERBAR. ♥

0:01 ♥

0:30 ♥

HAHA, mina två favoriter i videon ! Så J**** SNYYYYYYGG ♥


Och sen några bilder också, sen har jag gjort ALLA kategorier
  

JAG HAR TRÄFFAT DANNY, FATTAR NI ? ♥♥♥♥♥♥♥  

hehe ett ♥

Av Emmelie - 9 oktober 2011 14:54

Hellu, har inget bättre för mig så lägger in ett till inlägg, ikväll ska jag typ .. Plugga på våran läxa, vi har en till på tisdag då vi ska veta alla Europas länder, eller, säger man länder ? Kontinenter ? Blåst jag är, BLONDIIE xdd

Nej, det är jag INTE

Av Emmelie - 9 oktober 2011 14:44

Hej, förlåt för att jag inte bloggat på några dagar, det är så TRÅKIGT !!!!!! Julia har varit i stockholm i helgen så har haft tråkigt, vet inte vad jag ska göra, men hon kommer iallafall hem idag ! :D

AJA, på slöjden sydde jag nåt grejs på mina byxor, dom kommer bli asfula så kommer inte kunna ha dom på 5 år om jag inte väldigt snabbt går upp 100 kilo. HAHA xd

Men ja, vet inte vad jag mer ska skriva, så lägger in några bilder:

       

Ja har tagit dom två sista, alltså att jag fotat dom själv, den första är från google. Höh, fast man får inte kopiera därifrån, skitsamma, gör det aldrig ändå .. :p

Aja, hejdå.

Av Emmelie - 6 oktober 2011 19:34

Danny Saucedo, varför är du så underbar ? ♥

Av Emmelie - 5 oktober 2011 15:15

ONSDAG ! Snart är veckan slut, höhö. Idag hade vi B-språk och annars ar allt bara vanligt typ =)

Imorgon är det gympa, gillar inte gympa, hehe, men ibland är det ganska kul, fast vet ändå inte varför jag inte gillar det, tkr bara det är tråkigt :p

Vet inte vad jag ska skriva mer, jag vet att jag uppdaterar asdåligt och jag vet att jag skrver om tråkiga och ointressanta saker.

Av Emmelie - 3 oktober 2011 16:15

Hej, som sagt 8D

Idag har jag .. Gått i skolan, som vanligt, måndagar är tristast, då är ju helgen slut, wää .. xd

Nä men hah xd


Några bilder:

Lölzh, aja, L19 (fotat med)  

  

Fujifilm 

Nikon Coolpix L19  

Av Emmelie - 2 oktober 2011 17:51

Hej, sry för rukbriken, känner mig lite knäpp xd

Men aja, såg 4 kändisar i stockholm ! Pretty cool jue ;)

HAHA nej men xd

Hade velat träffa Danny, stog utanför globen ganska länge med mamma för att se han, HAHA xd

Fast fattade att jag inte skulle få se han, men ändå, såg dom här:


Lasse Stefanz, band (DOM SATT I SAMMA TÅG VAGNEN BREDVID !) xd

  

Emma Sjögren/Wiklund, modell (utanför Burger King, jag vet var hon bor nu !)

  

Andréas Johnsson, sångare (Inne på H&M, han kollade på mig :))

  

Agnes-Nicole Winter, med i Svenska Hollywood Fruar (Inne på ett annat H&M, min mamma såg inte henne så jag pekade på och just då så kollade hon på mig, hon såg att jag pekade och log xd) Dum jag kände mig. xp

  


Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards