EmmelieBieber

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Emmelie - 19 oktober 2011 21:31

Hej, idag har varit som vanlig, fast vi skulle ha Europa provet idag och våran lärare ''GLÖMDE BORT DET'' -.-


Blir så less på henne -.-

Hon ''GLÖMMER'' allting som vi ska göra, så har ma  pluggat stenhårt till den dagen och så skuter hon bara upp det till nån annan dag -.- (Andra grejjer, inte europa grejset)


Aja, snart ska jag ut med hundarna .. KUL (Y) höh -.-

Sitter och snackar med min ''pappa'', han jobbar i sin skogsmaskin så han bah VA ?? hela tiden, höh ;p

Aja, föråt fr DÅLIG uppdatering, men gillar inte att bogga, men det börjar bli roligare nu :D

:)


Aja ..



DANNY SAUCEDO

Av Emmelie - 19 oktober 2011 17:45

JAG VET, usel uppdatering, jag vet jag vet. Eller, inte så superusel, men jag hoppar ju över massa dagar och gör bara ett inlägg varje dag (för det mesta)

Men iaf, idag är det onsdag och vi hade B-språk, vad ska jag skriva mer ?



( Jag vet att jag bara gör ointressanta och tråkiga inlägg, JAG VET DET, jag vet inte vad man skriver om så att det blir intressant eller inte tråkigt att läsa (haha)

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards