EmmelieBieber

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Emmelie - 16 oktober 2011 15:08

Hej, inatt hade jag typ världens skummaste dröm, höhö, or not :s

Nej men jag och alla andra skulle ha gympa och när alla var ombytta och klara kom Danny in och ALLA tjejer började skrika (Fast det bara är jag som gillar han irl) men han pekade på mig med ena handen och på Julia med andra, och sa ''Kom''

och vi följde efter, sen efter ett tag när vi hade gått efter honom (Julia och jag) så kollade han bak, och sen började han springa ifrån oss, och då orkade inte vi, för han sprang AAAASSNABBT, så vi gick in till gympasalen igen, då började våran lärare att skrika på oss att vi var sena och blablabla. Så kom Danny in igen och sa: Vart stack ni ?

Sen så följde vi efter han igen, och så kom vi till scenen där han skulle sjunga, det var bara jag, Julia, Danny och en snubbe till där, Danny ställde oss vid scenen, alltså precis vid scenkanten, och så gick han till killen som stog en bit bort, sen gick han till en SUPERrosa trappa och satte sig där, den gick till scenen, så typ ovanför scenen var den väl eller nåt. Och Danny satte sig där, och så kom Erik och Mattias från ingenstans .. Hah, weird, men aja, Julia låg och sov bredvid mig (?!) iallafall .. Jag gjorde ett hjärta med händerna mot Danny, och han gjorde ett tilbaks, och då började jag skrika en massa och börjar grina, HAHAHA xdd

Och sen lugnade jag ner mig, han ställde sig på scenen (mitt på, där mikrofonen stog) och sa: JAG SKA SJUNGA LÅT NUMMER 14 ! Och jag bah: CASSANDRA !! Danny: MEH SSSSSSHH

Jag: Förlåt då :s

Och så gick Danny därifrån, höhö.

Sen vaknade jag för jag kommer inte ihåg mer, jag kom på att Danny bara har 8 låtar på skivan 'In The club' och det är den enda skivan cassandra är med på, cp :s

Haha, aja, det bästa var ju att han gjorde ett hjärta mot mig :D  (Minus delen att jag började gråta)


AJA, bloggar nog senare, höhö, låååångt inlägg.

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards