EmmelieBieber

Alla inlägg under februari 2012

Av Emmelie - 29 februari 2012 21:30

Trust your Directioners Zayn, please, stay strong. We will be right here waiting for you to come back, we miss you. 

    

Remember that your Directioners love you Zayn ♥

Av Emmelie - 27 februari 2012 19:14

Harry Styles ♥


Zayn Malik ♥


Liam Payne ♥


Niall Horan ♥


Louis Tomlinson ♥

Av Emmelie - 27 februari 2012 18:57

Kan väl resten (Julia) få veta det också, JAAA.


Directioner, deal with it.


Harry , Zayn , Liam , Niall , Louis 


 

Från vänster: Niall, Zayn, Harry, Louis, Liam ♥


FÖR DOM DOM INTE VISSTE DET, så är alla i 1D JÄVLIGT snygga.


Av Emmelie - 26 februari 2012 22:11

Höhö, jag vet inte vad jag ska skriva, men det här är det tvåhundrade inlägget :)

Jag sitter vid min dator, och jag har en mapp som heter ''favoritbilder'' och här är en bild därifrån:  

Nicke Borg tror jag han heter .. 11/8-11


Jag gillar iaf bilden, jag ''bedömer'' efter skärpa, bländare, hur mycket brus det är i bilden (Just denna var det ju ganska mycket brus i men hehe. Jag ville ha en på Ulrik Munther, Eric Saade, Nicke Borg, Vincent och en på Sanna Nilsen (stavning ?). Aja, säg (skriv) vad ni vill, jag gillar bilden för jag brukar inte vara så bra på att fotografera när jag står och trängs med massa människor, just därför gillar jag den här bilden, den är brusig, men inte suddig ..

Av Emmelie - 20 februari 2012 18:08

So, get out get out, get out of my head, and fall into my arms instead, i don't i don't, don't know what it is, but i need that one thing, and you've got that one thing 




You keep making me weak, yeah, frozen and can't breathe.♥

Av Emmelie - 19 februari 2012 13:41

:D 

Av Emmelie - 18 februari 2012 15:06

Att jag hade varit inne på videoklippet i högst 10 sekunder, och så stog det såhär:

 

Seriöst lixom, haha :p

Av Emmelie - 18 februari 2012 13:53

Jag bloggar mer, när jag har läsare, för då kan läsarna ge tips på saker jag ska blogga om, för jag har ingen inspiration, inget att blogga om och jag är dötrist. Jag vet det, men jag pallar nt blogga när det bara e jag som ibland går in och kollar där uppe ^  (asså länken där uppe, det står: Inloggad som: Emmelie Bieber) JAJA, KOMMENTERA HÄR, för det e kul, skriv h i en och e i en och j i en kommentar, eller neeej, gör inte det ! Sånt är skitjobbigt ! :p

Aja, bye xd

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards