EmmelieBieber

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Emmelie - 13 februari 2012 15:08

HEJHEJ, kom hem från skolan klockan typ 7 över 1 eller nåt, men aja. På första raaten stod jag och Emma, Ebba och Ida och snackade :p

(jag fick inte skriva om det här för Ebba lr Ida, drf måste jag det, för dom skämtade så mycket om det ;p)

JAJAAAAA. Ida sa att hon hade en blogg, och blablabla, och jag frågade vad den hette, hon kom nt ihåg (YES, UPDATE: hon har aldrig skrivit på den) :p

Jag vet att jag e skum som bloggar när det är bloggpaus, men pallar bara nt att blogga flera gånger om dagen, jag vill blogga såhär tills jag får tillbaks typ blogglusten eller vad det nu kallas ;ppppp

Och jag e skum iaf :o xd

JAJA. IGEN, HEEY, NU BLEV BOKSTÄVERNA STORA 8D

Ja jag är fullt normal. Hejdå.

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards