EmmelieBieber

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2012

go

Av Emmelie - 12 oktober 2012 19:44

Vad hade du för hårfärg? - När ?
Hur lång var du? - NÄR?!
Vem var du kär i? - BERÄTTA NÄR SÅ KANSKE JAG KAN SÄGA DET
Hade du någon pojk/flickvän? - MEN WTF
Vad brukade du göra på fritiden? - ?!?!
Vilka umgicks du med? - URGG
Hur såg du ut? -  EN HINT?
Var allt bättre då? -  TROLIGTVIS MEN NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - VART?
Har du förändrats? - Jag vet JU INTE FRÅN NÄR MEN TROLIGTVIS


Nu:
Vad har du för hårfärg? -  Blond
Hur lång är du?-  Jag kan säga en ledtråd. Det är över 100 cm.
Vem är du kär i? - En kille ...
Har du någon pojk/flickvän? - Aa

Vad brukar du göra på fritiden? - Fotografera, fangirla eller sitta vid datorn. Och fangirla lite mer. My life.
Vilka umgås du med? - Typ ingen.
Hur ser du ut? - Ful. Done. That's all u need 2 know.


har du:

Kysst någon? - Nope.
Haft sex? - ... Jag är 13.
Sovit bredvid någon av samma kön? - Troligtvis när jag var typ 10-11.
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - Hehe om min pappa räknas så ja.
Slagit ner någon? - Nope.
Ljugit för en bra vän? - Jopp.
Svikit någon? - Hur fan ska jag veta det
Fuskat på prov/läxförhör? - HAHAH OM JAG HAR
Blivit kallad Bög? -  Ja HAHAH
Kallat någon Bög? - AHAHAHAHA Ja Jag kallade Oscar det idag lol


Vem:
Skrev du senast till på msn? - En tjej jag har träffat över twitter. Hon heter Malin.
Kramade du senast? - Jannice! 
Kysste du senast? - Ingen
Sov du hos senast? -  Ebba haha
Vill du vara med just nu? - Jag venne!
Ringde dig senast? - GONNA CHECK. HAH jo Jonas.....
Skickade ett sms till dig senast? - Ida
Skickade du ett sms till senast? -  Julia


Vad:
Drack du senast? - Vatten
Köpte du senast? - Öhm, riskaka tror jag AHAHA
Gjorde du igår? - Jomen, jag kallades bög, kallade folk för bög, puttades, fuskade på prov, bytte platser på tekniken, gick hem från skolan, kramades, skrek, lite av allt.
Ska du göra imorgon? -  FANGIRLAAAAA, LÖRDAG JU!
Vill du göra just nu? - Jag vill ha ett liv & jag vill att FOLK SKA SVARA PÅ SMS *host*
Åt du senast? - Mat lol
Är närmast dig som är rosa? - En spegel - MOBBA INTE


KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - Yep.
Du har sårat nån så de börjat gråta - Vetefan.
Nån har sårat dig så du har börjat gråta - Aa

Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nope

Du har haft ett förhållande som varade över två år -  Nope
Du har haft ett förhållande som varade över tre år - NOPE


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Kmr inte ihåg, men det har jag säkert.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja. Jag lovade mig själv att jag aldrig skulle bli som alla andra besatta Beliebers. Det gick skitbra tycker jag.
Jag har smugit ut utan lov - Nej
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Nej
Jag har en hemlighet som ingen vet -  JA
Jag har fuskat i ett spel - Troligtvis
Jag har struntat i ett prov – Nope


DÅLIGA TIDER

Jag har skadat mig själv - Japp
Jag har tagit droger - Nej
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej
Jag kan inte svälja piller - Jo, det kan jag faktiskt nu HAHA
Jag har tagit mediciner mot depression - Nä
Jag har anorexia och/eller bulimi - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det – Nej
Jag har vaknat gråtande -  Nej
Jag har somnat gråtande - Ja
Jag grät senast - Igår...


DÖDEN
Jag hatar begravningar – Vem gör inte det ?

Hur många begravningar har du varit på? - Sju
Jag har sett någon dö – Djur, inte människa dock
Någon som jag känner har dött nyligen- Nej, lyckligtvis har någon inte det

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Emmelie - 3 mars 2013 19:24

Jag tror inte att du förstår vad du betyder för mig. Du är mitt allt. Du är det finaste jag har. Du är den mest underbara människa som finns vid liv just nu. För mig betyder du allt. När jag ser dig le så blir hela jag varm. Du gör mig så lycklig. J...

uv

Av Emmelie - 9 februari 2013 23:52

200: My crush's name is: hej199: I was born in: 99 usch198: I am really: Typ konstig197: My cellphone company is: Teliaaaa196: My eye color is: Blågrön195: My shoe size is: 37194: My ring size is: Vafan är det193: My height is: För kort192: I am alle...

Av Emmelie - 1 januari 2013 00:00

     

-

Av Emmelie - 31 december 2012 23:19

So, we've gone through 12 more months of total fuckery?

-

Av Emmelie - 15 december 2012 23:34

I'm dreaming in stereo, Sleeping with the lights on,Switching to hyper-mode,Revitaling slow,Speaking in trembelo,Watching the horizon,Shifting from indigo,To silver and gold Smiling to everyone,Bumping into strangers,Passing the morning crowd,...

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards