EmmelieBieber

Alla inlägg under januari 2012

Av Emmelie - 16 januari 2012 23:48

Hej, jag vet att klockan snart är 12 men heh ..

Aja, i skolan ska vi göra typ ett drama eller nåt, och vi i 6:an fick ha askungen, hehe .... xd

Aja, 6:an (som jag går i) är det ju 6 personer i, det är lixom våran grupp, jag vill inte splittra den ! Vi har haft den gruppen sen 0:an, och sen dess har 2 personer flyttat, fast dom behöves INTE, men iaf, det är liksom våran grupp, vill inte att alla ska vara i olika grupper i 7:an :[

Jajaaaa, vet inte vad som är så speciellt med den men det har liksom alltid varit våran grupp ända sen 0:an, fast Jonte är ganska jobbig xd

Men jaja, även fast det är någon/några ibland som är ganska jobbiga så VILL INTE JAG ATT ALLA SKA GÅ I OLIKA GRUPPER :[

jaja, får väl komma över det ..

Av Emmelie - 12 januari 2012 19:34

Är bara tvungen ! Det är fortfarande bloggpaus men alltså ååh ! Han är så fin ! Förstår inte ens hur man kan vara så fin 

 

ÅH SÅ FIN 

Av Emmelie - 12 januari 2012 14:45

Zayn, idag är du 19 år, jag älskar dig Bradford Badboi, grattis på födelsedagen 

Av Emmelie - 7 januari 2012 20:27

Pga. att det var en sak som hände förut idag .. Det är inget med familjen, kanske berättar senare men ja, bloggpaus. Jag vet inte hur länge, men troligtvis inte superduper länge, kanske en månad, eller mer. Vet inte. Bloggpaus. Ni får fortfarande kommentera eller fråga/skriva i frågerutan, får ju mail och då kan jag svara, men vill inte blogga iaf.

Av Emmelie - 7 januari 2012 00:09

Julia och jag skulle ju fotas tsm igår på gt, och det gick ju sådär .. Jag är den med rosa tröjan och Julia den gröna =)

Julia blinkar ^  

Jag pratade xD  






 Jag springer .. hehe

 Våra fötter syntes inte :$

 

Dom där gubbarna stog där, men tror inte det var fail, aja

 

Det blev bra iaf ! :)


(postar detta inlägg 00:29)

Av Emmelie - 6 januari 2012 20:59

Hej, jag kollade på en blogg nyss, och så såg jag att hon frågade efter länkbyten till .. Ja, människor :p

Då skrev hon såhär:

unika läsare är ju läsare men ah. 650+ var väl lite överdrivet iaf.  

Av Emmelie - 5 januari 2012 23:33

Inte habbo för er som ser på förstasidan, heh.


=) 


Jag t höger. Fuuul.

jag vet att det blev litet, vi får ta ett till :)  

Av Emmelie - 5 januari 2012 23:32

Varför har inte jag några kommentarer idag ? o:


GAAH, blev fel >:[

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards