EmmelieBieber

Alla inlägg under januari 2012

Av Emmelie - 5 januari 2012 23:28

Rubriken säger ju allt o:

Min katt  :* 

Zingo heter hon, söta katt :)


Av Emmelie - 5 januari 2012 14:12

Nej rubriken var fel, kom inte på nåt, sitter och äter chips för den som bryr sig, det e torsdag, får väl ta och springa i skogen med hunden eller nåt (springer inte men ändå) hehe, aja, ville bara få lite uppdatering jao, hejdå. ;*

 

HONOM TRÄFFADE JAG I STOCKHOLM !!!!!!!!!!!! PÅ ETT H&M, OMGGGGGGG. Höh.

Av Emmelie - 4 januari 2012 22:55

YES, NU HAR JAG GJORT 10 INLÄGG !

 

Lite sorglig sådär .. :/

Av Emmelie - 4 januari 2012 22:52

hehe från en JULIA tidning .. 

Min söta hund :]

Fast denna bild var lite skum ;)

Haha aja, min finafina hundis ask  

Av Emmelie - 4 januari 2012 22:40

Hoppas datumet är rätt, blandar ihop min brorsa och Julias datum, min brorsa fyller år den 6 (hoppas jag).

Aja, min finfina vän (fast inte på det sättet, hon är en skitbra kompis, på det sättet) bättre kompis finns väl typ inte 

 

haha vi var för snygga ;) (eller inte) 

Av Emmelie - 4 januari 2012 22:36

Överfantastisk han också, kan ju knappast välja en favorit bland dessa två, jag tycker själv att båda är exakt lika underbara, visst har jag ju aldrig träffat/sett Justin irl men Danny 5 gånger (på 3 år -.-') men det man läser och ser, båda är överfantastiska ! 

Daniel Gabriel Alessandro Saucedo Grzechowski 

 

Av Emmelie - 4 januari 2012 22:33

Övergrym så det finns inte, Justin är underbart fantastisk. 

 

Hihi min fina poster :) 

EDIT: Och ja, jag vet att jag hade lagt en sten där men hann inte skriva det för jag hade tryckt på ''Spara inlägget''

Av Emmelie - 4 januari 2012 22:30

Okej, idag ska jag göra minst 8 inlägg, såå, here we go ! Lägger nog mest in bilder, ett inlägg med en bild hehe, vil testa en sak bara ! YEAH, okej, let's go då. ♥

 

Ful bild i know ! 

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards