EmmelieBieber

Alla inlägg under januari 2012

Av Emmelie - 3 januari 2012 19:30

Hej, jag ville bara blogga för att få nån uppdatering på detta stället ... o:

Men ska lägga in lite bilder :*

( HAHA SMILISEN ALLTSÅ ) 

Fotar inte så bra, men den är fotad med L19 iaf, min förra kamera alltså. =)  

Gillar bilden, fast den är redigerad men aja, cool ändå, originalet under  

Gilla bilden ♥ ;)

hah nee, men venne vad jag ska göra, ska nog gå ut med hunden snart, bye :*

heh

Av Emmelie - 2 januari 2012 13:55

Hej, ''spelade'' 'bilar nyss xd

Noobis jag e men aja ! Spelade det nyss och fick en skitsnygg bild på blixten eller vad han heter haha, snyyyyygg xd

JAG HAR INGEN NOOB BLOGG, JAG SKRIVER BARA OM OINTRESSANTA SAKER FÖR JAG VENNE VAD JAG SKA SKRIVA OM.

 

Första bilden 2012 på min blogg :p

Av Emmelie - 1 januari 2012 23:44

Heeej, klockan är kvart i 00:00, eller egentligen 16 minuter i men SAK SAMMA !

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag tror jag lägger ni nån video Julia och jag har gjort :p

Eller ne, sak samma, gör det nog imorn, HEJDÅ ;**

<3

Av Emmelie - 1 januari 2012 14:53

                                                                                 Dear Justin,
                                           I found you in 2009, I knew I was in love with you in 2010,
                                    I stayed by your side in 2011 and I promise I won't leave you in 2012. ♥







Av Emmelie - 1 januari 2012 01:45

HEEEJ, allvarligt, omg haha vet inte vrf jag gör detta inlägget ..

;** (haha älskar smilisen, bara för att det stör vissa höhö.)

Av Emmelie - 1 januari 2012 01:21

Det är redan 2012, haha 7kt :o

Aja, såg att flera redan hade lagt upp bilder dom tagit på raketer :)

Måste bara säga att JAG ÄLSKAR MIN KAMERA, jag trodde A-L-D-R-I-G att dendär kameran kunde ta SÅ bra kort på raketer, men joo, det kunde den lilla saken :) 


Nöjd med det köpet, fick bilder jag är riktigt nöjd över :)

Aja, nu ska jag kolla lite på tv och bli trött x'dd

hejdå ;*


(kommer skriva såna smilisar nu för jag känner för det, mobba inte, dom ser snälla ut x'd)

Av Emmelie - 1 januari 2012 00:00

 

 

 

 

 

                       

                     GOTT NYTT ÅR !  

                   
I år ska det bli bättre bilder ! 

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards