EmmelieBieber

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Emmelie - 3 januari 2012 22:35

Kör ett mobiltest.
 

Har du pussat nr 1? - Julia haha neej
Har du gått på bio med nr 3? - Benny, yep hah x'd
Skulle du kunna ge nr 6 en kram? - HAHA NEEEEEEJ
Har du träffat nr 9 i veckan? - Emma, neej

Är du nära vän med nr 11? - Haha jag (ja jag har mig själv som kontakt) 

Vad har du och nr 13 för relation? - Haha har inte messat sen nyårsafton, jag venne, vänner, vad annars haha xd
Har nr 17 gått i samma klass som du? - Jessica, ne, min syrra jue
Brukar du hänga med nr 19?- Justin Bieber HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Vad har du för relation med nr 20? - Kalle haha, mammas kompis, jag känner han typ inte, brukar spamma han ibland =D
Gillar du nr 25?- Haha min låtsaspappa, beror på vilket gilla xd

Av Emmelie - 3 januari 2012 21:51

SNÄLLA, KLICKA OCH KOLLA, KOMMENTERA, SERIÖS, LESS JAG BLIR >:(

Kommentera hej eller nåt, vill veta att nån har kollat bloggen jueeee >=[

Kanske bara skla sluta blogga, har ju ändå ingen som kollar, jag skriver inte om Bieber SÅ ofta, nångång i månaden typ

Av Emmelie - 3 januari 2012 21:43

För jag vill ha läsare för jag får aldrig några, dom två eller nåt som någonsin är inne skriver ju inte så jag vet inte vilka jag har, men det verkar som att jag inte får några alls, när nån är inne, kommentera ? :o)

Av Emmelie - 3 januari 2012 21:36

Haha är det för att jag heter Bieber i mitt bloggnamn som inte jag har några läsare, dethär är min tredje blogg för jag får inga läsare ! Jag vill ha läsare :'( Dom som ser dethär, snälla bara klicka in o kolla ! (förstasidan)

Av Emmelie - 3 januari 2012 19:30

Hej, jag ville bara blogga för att få nån uppdatering på detta stället ... o:

Men ska lägga in lite bilder :*

( HAHA SMILISEN ALLTSÅ ) 

Fotar inte så bra, men den är fotad med L19 iaf, min förra kamera alltså. =)  

Gillar bilden, fast den är redigerad men aja, cool ändå, originalet under  

Gilla bilden ♥ ;)

hah nee, men venne vad jag ska göra, ska nog gå ut med hunden snart, bye :*

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards