EmmelieBieber

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Emmelie - 18 september 2011 22:15

  

Sugig bild. Från när vi plockade hasselnötter eller nåt, och jag typ: Kan man äta dom ?

Julia: OMG HAR DU ALDRIG ÄTIT SÅNA HÄR ??

Jag: Jag trodde ju dom var giftiga ..

Julia: *garv*


Idiot jag är, hah xd

Av Emmelie - 18 september 2011 12:58

Hej, nu väntar jag på Julia, för vi ska va idag, fast lite senare, om en minut ska jag ta ut mina batterier till kameran, 14 timmar ska dom laddas .. :O

Senare ska jag lägga ut en video på när min mobil dampade -.-

MEN JAJA, nu vet jag inte vad jag ska göra .. Har så tråk, Julia är så seeeeeeg. Sitter och försöker att INTE le .. Kollar på en bild på Danny, ler bara jag tänker på det xd
HERREGUD HEARTS IN THE AIR ÄR LÅNG, har hunnit fixa ett helt rum nu xd

Fast nu är det Danny - Cassandra ♥

JAG HATAR REKLAM. HATAR HATAR HATAR, KAN DEN INTE BARA DÖ UT ? (utom True Talent reklamen förstås)
OMG JAG HAR NUDDAT DANNY SAUCEDO'S HAND. Nyp mig någon.


( när jag klickar på ''Spara inlägget'' är klockan redan 13:24 )

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards