EmmelieBieber

Alla inlägg under mars 2012

Av Emmelie - 5 mars 2012 13:28

abgifolasdgliyåö, cred till personen som tagit den här bilden. Jag avgudar dig alltså.

1D typ sover på en studsmatta =}  

Av Emmelie - 4 mars 2012 22:00

Jag stör mig på när jag kommer in på en blogg, och så står det inte vad personen har för kamera någonstans, men jag har tänkt på det ett tag, jag har ju inte heller det ....... Det är lite sent för det nu när jag haft min blogg ganska länge, men aja. Ny kategori också 8D

 

Ingen vidare bra bild men jag har iaf:

En Fujifilm Finepix S och sen några siffror jag inte vet


-Kameraväska

-Minneskort 8GB

-Minneskort 4GB


Venne om det riktigt är min ''kamerautrustning'' , men det är iaf det jag har till och så, byye.

Av Emmelie - 4 mars 2012 16:43

  

För er som inte fattar, Zayn, Harry, Louis och Liam är födda i England och Niall är född på (i ?) Irland :))


Jag har ''ritat'' dom i Paint, så jag har inte hittat dom på google ._.


Bradford bad boi, i'm at da' top of da' rollercosta' right now.

Av Emmelie - 3 mars 2012 16:51

'' Nobody in this universe can say that they never cried when they're 90 years old, there is times when you are weak, no matter how strong you are. I can't ask you to stop hate him, cause it wouldn't work, but if you tweet him daily telling him you hate him, then i just ask you, to go and die, just beacause he's famous it don't mean that he doesn't have feelings, he gets hurt, just like you and me, he is human. ''

Trust your Directioners when they say you're Amazing, cause you really are, and **** the haterz. Directioners love you Harry. 

Lol

Av Emmelie - 3 mars 2012 16:17

Det är kanske inte ens roligt men asså LOL, garvade så mkt :p

 

Av Emmelie - 1 mars 2012 19:44

 

Asså, när jag såg den här tweeten, så satt jag ju precis och stalkade dom, heh, och så kom det upp: 1 New Tweet. och jag tröck, och så kom det där upp, JAG ÄR ONLINE SAMTIDIGT SOM ONE DIRECTION, OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG  OMG OMG OMG. HEHEHEHE, ne men aja, jag venne vad jag tänkte riktigt ._.

Det var nog den tanken, för jag slutade helt seriöst att andas i nån sekund. Okej, förlåt för detta inlägg, men :D

Av Emmelie - 1 mars 2012 19:22

Folk tror jag är döv eller nåt. -_-

På lunchen (HATAR DET ORDET) vare en bit korv (höhö xD) som låg på golvet och någon hade ju tappat den, sen när vi hade rast efter gympan stod jag, Emma, Ebba och väntade på att kim skulle få på sig skorna, i dörröppningen till tjejernas omklädningsrum, och sen så gick alla till ''huvudentrén'' av skolan, och där stog typ oscar, ni, lukas, kon, venne om Julia också stod där, och så kom jag gående och alla som stog i ringen där kollade på mig och såg ut som typ ''åh vilket fint väder det är idag'' och låtsades som att dom snackade om sköldpaddor eller vafan dom nu sa, men alla höll iaf på och snackade om att JAG hade tappat korven där, fatta att det nt var jag, JAG såg den när den låg bredvid kims plats, sen gick ju alla på den, och den gled och BLABLABLA, och då hamnade den tydligen bredvid min plats, och då tror alla att det var jag som tappade den, asså, Julia borde väl ändå fatta, men hon har väl också varit med och snackat om det. Bara för att jag är stämplad ''töntig'' och ni, Julia, kim osv osv är ''det coola gänget som äger alla''. -_-'

Av Emmelie - 1 mars 2012 19:11

Justin Bieber, 18 years old 

I love you Justin ♥



(bilden är från när han fyllde 17, men jag hittade ingen bild från idag, fast det är inte skumt, men aja.)

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards