EmmelieBieber

Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Rubrik yea, genom året

Av Emmelie - 31 december 2011 18:25

Genom året, från januari till december, det står månaden, exempel: Januari: och så är det en bild under, bilden under är från den månaden, så ni fattar ... Men det är bara tråkiga bilder så ni vet. Det är bilder som är tagna den månaden ;) 


Januari:  

Februari:  

Mars:

 

April:

 

Maj:

   

Juni:

 

Juli:

   

Augusti:  

September:  

Oktober:  

November:

 

December:  




Januari: Julia och jag sov över och vi hade typ roligt med ljusen på tangentbordet :p

Februari: Jag vet att det står att det var den 2/5 men min kamera var jätteknäpp ett tag där för jag fattade inte hur man fixade inställningarna, men jag vet att bilden är tagen i februari, ibland kunde det stå på bilder att den var tagen typ den 5/26 xd , och jag fotade klockan för att den är snart halv 3 på natten när Julia och jag sov över hähä.

Mars: haha jag venne, jag målade JB på tummen xd

April: Då fyller jag år, då fick jag min Justin tårta :'D   (den gråter inte, tyckte bara den passade in, smilisen alltså)

Maj: Vi åkte fyrhjuling och Julias lillasyster körde oss, vi hade smått tråkigt iaf ;))))))

Juni: Solnedgång, hähä.

Juli: Jag fick min kamera, yeah ! En liten söööt fågel iaf :)

Augusti: Julia och jag skulle cykla till henne och vi ''mötte'' en larv och den kröp SKIIIIIIIITSNABBT !
September: JAG FICK TRÄFFA DANNY 

Oktober: På tåget från sthlm ;)

November: haha cool bild iaf, det var nog då jag började ta vattenbilder xd (seeen)

December: Tagen nyss, höhö.


(jag sparade inlägget och bloggade det klockan 19:45, såg det nu ;**) HAHA jag venne vrf jag skrev den smilisen, kände för det xD

 
 
Denise

Denise

4 januari 2012 13:30

Jag gillar inte Danny , med jag ÄLSKAR Justin! :D
En gång RTade Justin Bieber mitt inlägg (På Twitter) ! 8D

http://bloggdenise.bloggplatsen.se

Emmelie

4 januari 2012 13:32

HERREGUD JAG HAR LÄSARE OMG
Jag har försökt få honom att följa mig i mer än ett år nu, GAAH, han stör mig lite, aja, han e underbar ändå =)
På twitter alltså

 
Denise

Denise

4 januari 2012 18:56

Han har ju 16 miljoner följare på Twitter nu!
Så det är ju svårt... Haha , hade väl bara tur när han RTade mig...
Hoppas han RTar dig med! :D

http://bloggdenise.bloggplatsen.se

Emmelie

4 januari 2012 20:49

För ett år sen hade han 7 miljoner ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Emmelie - 3 mars 2013 19:24

Jag tror inte att du förstår vad du betyder för mig. Du är mitt allt. Du är det finaste jag har. Du är den mest underbara människa som finns vid liv just nu. För mig betyder du allt. När jag ser dig le så blir hela jag varm. Du gör mig så lycklig. J...

uv

Av Emmelie - 9 februari 2013 23:52

200: My crush's name is: hej199: I was born in: 99 usch198: I am really: Typ konstig197: My cellphone company is: Teliaaaa196: My eye color is: Blågrön195: My shoe size is: 37194: My ring size is: Vafan är det193: My height is: För kort192: I am alle...

Av Emmelie - 1 januari 2013 00:00

     

-

Av Emmelie - 31 december 2012 23:19

So, we've gone through 12 more months of total fuckery?

-

Av Emmelie - 15 december 2012 23:34

I'm dreaming in stereo, Sleeping with the lights on,Switching to hyper-mode,Revitaling slow,Speaking in trembelo,Watching the horizon,Shifting from indigo,To silver and gold Smiling to everyone,Bumping into strangers,Passing the morning crowd,...

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards