EmmelieBieber

Alla inlägg under december 2011

yay

Av Emmelie - 6 december 2011 15:54

 


Kollade på ett youtube klipp och så när jag ska kolla på kommentarerna där nere så visas detdär, omg, välbesökt video 8o

innan jag ens hann spara bilden var det 202 xd

Av Emmelie - 3 december 2011 13:26

Hej, spelar noob spel, ingen svarar på mina sms =/

Så jag klär tjejer fula på ett spel 8D

Men jag hade det ljusaste sminket som fanns men ändå stog det att det var lite möskt ? -.-

Kolla bara:

   


Bara för att hon har svart hy eller vadå ? -.-


GAAH FÅR DAMP !

Av Emmelie - 2 december 2011 21:17

   



'' Berättade för mig hur värdefull jag var, du var stjärnan som föll, ifrån från himlen ner till jorden, utan dig vore jag bara en av miljonen, håll hårt i min hand när änglarna faller, säg ingenting, bara håll mig i handen, du är det finaste jag vet, det finaste jag ♥  ''


Av Emmelie - 2 december 2011 21:05

Eller inte, aja, haaaar tråkigt, det är drf jag sitter med noob spel. Jag vill inte gå på spelkvällen, inte ikv iaaf

 


Är stolt att jag kan göra en ''människa'' så sjukt snyggt klädd ! =D  YAY VA SNYGG !!

-.-

Av Emmelie - 2 december 2011 20:55

Skulle skriva en kommentar på ett ställe och där måste man verifiera fyra bokstäver, jag har fått SWAG (visste inte hur man ''fotade'' av skärmen då så drf ingen bild .. Det kommer nog igen 8D), och HERO Xd:

 

Av Emmelie - 2 december 2011 15:43

HUR FÅR DOM SE UT ?! HAN SÄGER ATT ALLA KLÄDER MATCHAR NÄR DOM SER UT SÅHÄR, asså, att kläderna passar på personen xd, L-O-L  

   

Av Emmelie - 2 december 2011 15:19

Hej, jag skulle testa ett trist spel, för jag hade tråkigt, JAJA, sak samma,, jag testade iaf ! 

Och så när jag klädde den här tjejen på bilden hemskt (Hennes kläder ser inte kloka ut xo) så stog det att tröjan ser för profesionell (STAVNING?!) ut xd

HELA HON SER JU HEMSK UT ! :

 

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards