EmmelieBieber

Inlägg publicerade under kategorin Justin Bieber ♥

Av Emmelie - 10 april 2012 21:23

SER NI ?! Justin älskar mig, jag älskar honom. PERFEKT. Eller inte höhö aja, FÖRSTÖR NT MITT LIV NU, Justin älskar mig, ÄGD.

Av Emmelie - 10 april 2012 15:08

Så fin, omfg så jävla fin. JAG ÄLSKAR DIG.

 

Av Emmelie - 2 april 2012 21:07

  

Ja Justin, hämnden är sååå ljuv :')

Av Emmelie - 2 april 2012 18:51

     

Hur känns det Justin ? För hämnden är såååååå ljuv härifrån, även fast detta hände innan ditt 'prank' :)    

Av Emmelie - 1 april 2012 22:34

 

Gör förfan inte så, du gav mig en hjärtattack där.

*-*

Av Emmelie - 28 mars 2012 21:37

JAG ÄR MED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG ÄR MED !!!!!!!!!!!!!  OH MY GOD JAG BLEV TOPPKOMMENTAR PÅ JUSTINS LÅT BOYFRIEND OH MY GOSH !!!!!!!!!! OH MY GOD OH MY GOD. Jag snackade med Benny (min pappa) i telefonen, och så gick jag in på videon igen för jag hade råkat stänga sidan, och så bläddrade jag ner och kollade på alla kommentarer, så kollade jag på ''toppkommentarerna'' och typ bara flög ur stolen och skrek ''YES !!!!!!!!!!!!''  rakt i örat på honom ... :I

Och sen så fortsatte jag bara att säga/skrika YES YES YES YES YES och han bara ''VAD, VAD ?!?!?!?! ''

Höhö, JAG BLEV TOPPKOMMENTAR PÅ JUSTIN BIEBERS KANAL OH MY GOD. Det här kommer jag skrika på skolgården imorn, skriva upp bland alla mina saker jag ska komma ihåg eller vafan jag nu har den lappen till, oh-my-god, jag blev topp kommentar på Justin Biebers officiella youtube. Med ett enda ord.

Av Emmelie - 28 mars 2012 17:34

I work out, when i walk in the spot, yeah, this is what i see, everybody stops and starin' at me, i got passion in my pants and i ain't afraid to show it, show it, show it, show it:


Av Emmelie - 28 mars 2012 17:31

'' Swagliebers '' trendades nyss på twitter, haha omg älskar den här fanbasen. 

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards