EmmelieBieber

Alla inlägg den 3 mars 2013

.

Av Emmelie - 3 mars 2013 19:24

Jag tror inte att du förstår vad du betyder för mig. Du är mitt allt. Du är det finaste jag har. Du är den mest underbara människa som finns vid liv just nu. För mig betyder du allt. När jag ser dig le så blir hela jag varm. Du gör mig så lycklig. Jag är den lyckligaste människan på jorden med dig. När jag ser ditt leende blir allt så bra. När du ställer dig nära mig eller kramar mig får jag miljarder med fjärilar i magen. Dina kramar är dom bästa i hela världen. Jag är ungefär ett huvud kortare än dig, vilket gör att du har dina armar runt mitt huvud när vi kramas. Det bästa som finns är att få krama dig. Fjärilar. Värme. Lycka. Allt man kan önska sig känner man då. Varje gång jag ser dig kan jag inte göra annat än att le, även fast jag försöker att inte. Dom finaste blåa ögonen har du, såna man verkligen tappar bort sig i. Sjukt cheesy, men det jag skriver nu är bara cheesy. Du gör mina dagar bättre. Jag hatar dom människorna som kallar dig ful. Du är det finaste på planeten. Jag hatar när dom pratar skit om dig, jag vill slå någon då. Dom är bara avundsjuka, för att dom inte kan vara lika underbara som du. Du är överbeskyddande, och jag är svartsjuk, men du är ju Min, finaste. När jag måste gå från dig känns det som du tar en del av mig med dig. Att vi har precis likadana telefoner är ju lite komiskt, men det är speciellt. När du säger mitt namn pirrar det inom mig. Du är hela min värld. Du har hjälpt mig sluta skada mig själv, något ingen kunnat göra. Vi började ju inte prata först. Du skrev på kik. Jag har kvar bilden från när du skrev till mig första gången. Jag kommer ihåg första gången vi pratade. Så blyg var du. Du brukade ställa dig utanför klassrummet jag var i när du hade rast, och vänta tills vi slutade. Gulligaste som finns. Jag älskar när du skriver "älskling" till mig. Varje morgon skriver du ett godmorgon sms. När vi "håller finger" som är våran grej, då är det kaos i mitt huvud, och lika mycket kaos i magen med alla fjärilar. Du är underbar. Du är det bästa som finns. Du vet precis hur du ska le för att få mig att le när jag är nere. Jag hatar att se dig gråta, det har jag "bara" gjort en gång men det är det värsta som finns. Det krossar mitt hjärta varje gång du är ledsen. Jag lovar dig, vad som än händer. Jag kommer finnas där för dig. Jag kommer lyssna på varje ord du har att säga. Jag kommer hjälpa dig så mycket jag kan. Jag kommer vara där när du behöver mig. Jag kommer skydda dig mot allt som kan göra dig ont. Du är min. Min älskling. Jag älskar dig, och bara dig. <3.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards