EmmelieBieber

Inlägg publicerade under kategorin Justin Bieber ♥

=')

Av Emmelie - 28 mars 2012 14:20

Justin har 19 miljoner följare på twitter nu ! ♥

Jag e lite sen med att fota av det men aja, har ju varit i skolan och allt detdär, Justin har 19 miljoner följare :')   


(hans bild, SNYYYYYYGG.)

Av Emmelie - 26 mars 2012 15:49

Jag har försökt på Justin att följa mig sen han hade cirka 5,3 miljoner följare, nu är han 70 personer från 19 miljoner följare. Jag ger upp, Justin kommer aldrig följa mig. Och nej, jag vet inte varför jag skämmer ut mig sådär ^ bland alla på twitter, jag är desperat just nu efter ett ''follows you'' efter hans namn.  

Av Emmelie - 8 mars 2012 18:01

Men det är inte mitt fel, be dom att sluta vara så perfekta, då kanske jag kan sluta blogga så mycket om dom. Jag menar, kolla på dom, dom är perfekta, och dom skulle vara det även fast dom ändrade på sig, för att nån klipper sig eller nåt slutar man ju inte gilla dom. Justin förlorade mer än 50 000 följare på twitter när han färgade håret lite mörkare. Det är helt 7kt löjligt att sluta gilla någon för att den personen färgar håret eller klipper sig, då var man ju aldrig ett riktigt fan ..

 

Inbetweeners dance eller vad den heter, sjukt gulliga ..

Heh

Av Emmelie - 5 mars 2012 14:14

You didn't met Justin Bieber yet ? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Me neither.

Av Emmelie - 1 mars 2012 19:11

Justin Bieber, 18 years old 

I love you Justin ♥



(bilden är från när han fyllde 17, men jag hittade ingen bild från idag, fast det är inte skumt, men aja.)

Av Emmelie - 12 januari 2012 19:34

Är bara tvungen ! Det är fortfarande bloggpaus men alltså ååh ! Han är så fin ! Förstår inte ens hur man kan vara så fin 

 

ÅH SÅ FIN 

Av Emmelie - 4 januari 2012 22:33

Övergrym så det finns inte, Justin är underbart fantastisk. 

 

Hihi min fina poster :) 

EDIT: Och ja, jag vet att jag hade lagt en sten där men hann inte skriva det för jag hade tryckt på ''Spara inlägget''

<3

Av Emmelie - 1 januari 2012 14:53

                                                                                 Dear Justin,
                                           I found you in 2009, I knew I was in love with you in 2010,
                                    I stayed by your side in 2011 and I promise I won't leave you in 2012. ♥







Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards