EmmelieBieber

Inlägg publicerade under kategorin Justin Bieber ♥

j

Av Emmelie - 5 juli 2012 18:45

Det är ingen åldersgräns på Justin's konsert. Det finns MÅNGA som är yngre än mig och ska gå, gnäll inte att jag är för ung, jag är iallafall tonåring ffs, OCH, jag kommer faktiskt vara 14 år när konserten är. Nån på twitter var glad för att det var 13 års-gräns (vilket det inte är) för att då skulle det inte vara massa små fans där, och hon var 14. Jag menar kom igen. Du är 14 och gnäller på att 13 åringar är små. Come on.

Fan

Av Emmelie - 4 juli 2012 16:12

FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN, jag kommer inte kunna köpa biljetter förrän på Fredag för att jag inte har någon jävla fucking kod så att jag kan förbeställa biljetter, jag vill döda någon just nu, fyfan. Tänk om jag inte får biljetter alls. Fyfan. Jag kommer gråta ihjäl mig.   

Dom var inte så dyra egentligen, så det är inget problem, problemet är DEN DÄR JÄVLA FUCKING CP KODFAN SOM MAN MÅSTE HA FÖR ATT FÖRBESTÄLLA, FAAAAAAAAAAAAN jag vill gråta. Gråta & skrika.

Av Emmelie - 25 juni 2012 16:31

Believe, Believe, Believe, Believe


-


I don't know how i got here, i knew it wouldn't be easy, but your faith in me was so clear


It didn't matter how many times i got knocked on the floor, but you knew one day i would be standing tall

-

Just look at me now, cause everything starts from something, but something would be nothing, nothing if your heart didn't dream with me, where would i be, if you didn't believe, believe ...

 

There were when out you spoken, you know

 

There were nights when i was doubting myself. But you kept my heart from falling

 

It didn't matter how many times i got knocked on the floor, but you knew one day i would be standing tall !

 

Just look at us now.

 

'Cause everything starts from something, but something would be nothing, nothing if your heart didn't dream with me, where would i be, if you didn't believe

 

Where would, i be, if you, if you didn't believe, would you know, how i feel, touch the sky, if you didn't believe, believe, believe

 

It didn't matter how many times i got knocked on the floor, you knew one day i would be standing tall, 

and,

 

Just look at us now.

 

cause everything starts from something, but something would be nothing, nothing if your heart didn't dream, with me!

 

Cause eveything starts from something, but something would be nothing, nothing if your heart didn't dream, with me, but where would i be, if you didn't believe

 

Where would i be, if you didn't believe, yeah, if you didn't believe

 

Would i know how it feels how to touch the sky-y-y, if you didn't believe, believe, where would i beeee,  if you didn't believe ....

Av Emmelie - 21 juni 2012 20:16

SÅG REKLAM FÖR BELIEVE PÅ TVN FÖR TYP EN HALVTIMME SEN, OH MY EFF GOD !!! Men var tvungen att ladda upp videoklippet över ^, annars hade jag gjort det precis efter jag hade sett det på tvn ! Men asså OH MY EFF GOD
 Förresten, FÖRLÅT för det absolut värdelösa ljudet, det var verkligen sugigt ljud ... Aja, DEAL WITH IT.

-

Av Emmelie - 20 juni 2012 13:30

Believe släpptes ju igår, den släpptes den 15 Juni i Sverige men igår släpptes den i USA m.m, och Justin fick någonting för att ha sålt flest skivor, så bara så ni vet, är 19 Juni numera ''Justin Bieber Day'' ! Det trendas på twitter och det är tydligen officielt att från och med igår så blev 19 Juni ''Justin Bieber Day'' :')

Av Emmelie - 18 juni 2012 13:47

JUSTIN ÄR PÅ ELLEN DEGENERES JUST NU, han är så jävla snygg, unff.

Av Emmelie - 18 juni 2012 00:06

Blev nyss toppkommentar på en video Justin la upp för cirka 2 timmar sen ! Kolla:

Jag är ju den översta. Fick fler likes och fotade av mer men palla, lägger nog in dom bilderna nån annan gång ändå.

Av Emmelie - 6 juni 2012 20:58

Oh yeaaaaah.

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards