EmmelieBieber

Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Bästa dagen någonsin.

Av Emmelie - 5 september 2011 12:27

Hej, som jag sa så i förrgår såg jag ju DANNY SAUCEDO ♥

Fyfan det var den bästa dagen jag varit med om ♥

Först så kom vi dit klockan 19:50 eller något sånt liknande, Benny betalade sin biljett och tjejen i entrén frågade om jag var där för Danny, och jag sa ja, och hon frågade om jag ville ha en affisch på honom, och det ville jag ju, men den fick jag lite senare :) . Jag gick fram så jag stog ALLRA längst fram vid staketet, och sen stog jag bara och väntade på att han skulle komma, och han skulle då uppträda 23:00 fast han kom upp på scen 23:02, han tittade på mig en gång, jättelänge också, och så log han mot mig samtidigt, sen så efter så ställde jag mig till höger och väntade på att han skulle komma och ge autografer, men han kom inte, så då frågade en tjej Jonah, hans (Dannys) bästis, vart Danny var, och han var på vänster, så då sprang jag dit och tog direkt upp kameran och började fota honom, för det stog bara typ 30 stycken där :O

Men ja, jag ställde mig vid sidan, platsen var inte så stor, men jag ställde mig vid den längsta staketsidan och inte den korta, sen så väntade jag på att ha skulle svänga vid sidan, men istället så sprang han förbi oss samtidigt som han tog på allas händer, fast bara typ 10-15 stycken, det var typ bättre än en autograf just då .. Danny Saucedo tog på min hand, omg. Men jag flyttade mig, för jag skulle ha en autograf, så ja, jag flyttade mig lite längre åt sidan, och väntade på att jag skulle komma dit, han kom till mig och jag gav han min lapp, och han tog den och gick typ 2 steg bak och stog med ryggen mot mig, och så kom han tillbaks efter ca 30 sek. Han gav mig lappen och tog tjejen bredvid, och jag bara stog där, stog där och kollade på honom, han var så fin ! Sen så stog han och snackade med tjejen som stog till vänster och mig, han stog och pratade med henne, och han häll runt det här staketen, för det var ett sånt här staket som var väldigt högt, rutigt, med 1 cm tjocka pinnar i diameter ungefär, han höll på en sån, och jag tog på hans hand såhär jätteförsiktigt, jag var ju iskall och innan när han hade tagit på min hand var han så varm, och jag visste att han fortfarande var det ju, för det var ca 5 minuter sen, och innan det hade han suttit i en varm bil, men ja, jag tog på hans fingrar med mina jätteförsiktigt iaf, och sen så gjorde jag det igen lite 'hårdare' och till sist så höll jag mina fingrar mot hans på riktigt, innan jag tog bort dom och han skulle gå vidare så kollade han ner och log och kollade upp på mig, jag fick också affischen signerad, jag gav den till honom, han rullade ut den, kollade på den lite snabbt, rullade ihop den så att bra det vita man ska skriva på var kvar, tog upp sitt högra ben som stöd att skriva på och skrev: Till Emelie! Puss & Kram  (autograf), sen så rullade han ihop den själv :)


Bästa dagen någonsin ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Emmelie - 3 mars 2013 19:24

Jag tror inte att du förstår vad du betyder för mig. Du är mitt allt. Du är det finaste jag har. Du är den mest underbara människa som finns vid liv just nu. För mig betyder du allt. När jag ser dig le så blir hela jag varm. Du gör mig så lycklig. J...

uv

Av Emmelie - 9 februari 2013 23:52

200: My crush's name is: hej199: I was born in: 99 usch198: I am really: Typ konstig197: My cellphone company is: Teliaaaa196: My eye color is: Blågrön195: My shoe size is: 37194: My ring size is: Vafan är det193: My height is: För kort192: I am alle...

Av Emmelie - 1 januari 2013 00:00

     

-

Av Emmelie - 31 december 2012 23:19

So, we've gone through 12 more months of total fuckery?

-

Av Emmelie - 15 december 2012 23:34

I'm dreaming in stereo, Sleeping with the lights on,Switching to hyper-mode,Revitaling slow,Speaking in trembelo,Watching the horizon,Shifting from indigo,To silver and gold Smiling to everyone,Bumping into strangers,Passing the morning crowd,...

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards