EmmelieBieber

Inlägg publicerade under kategorin 30 dagar- One Direction ♥

Av Emmelie - 12 april 2012 20:49

Jag älskar när dom sjunger 'Viva La Vida' av coldplay, OMG, så bra. Den är så bra med dom.

SÅ MKT HAR HÄNT PÅ TVÅ ÅR ASUKDHNASDLADNKGSDUIOJ.

11 april var det precis 2 år sen Harry sökte till X-factor och sjöng ''isn't she lovely'' :')

FAST, torn är det mer minnen. Det var ju den första låten dom någonsin sjöng tillsammans .. Men, älskar Viva La Vida med dom :)

Av Emmelie - 11 april 2012 15:15

NIALLERRRR, venne varför, för jag kan inte förklara det, han är perfekt, that's why.
Om han;   är ful, ÄR JAG LADY GAGA.
 

Av Emmelie - 10 april 2012 15:15

     

1. Höhö, bästa (och enda) bilden här tyyyyyyyyp xd

2. Kolla på den här ocvh sen den efter, alltså 3:an så fattar niiiiiii, lol

3. -

4. Venne riktigt var det är ifrån, har bara sett hela videoklippet, men den gif:en är typ perfekt, så snygg, INGA ORD.

Av Emmelie - 9 april 2012 14:30

              

Hehe. Kan verkligen inte ha EN favoritbild av Niall. heh.     

1. Men dendär kepsen, *död*

2. DEN GIFEN, R U TRYNA' KILL MEH' MAAAAN ??

3. Det håret, ZAYN STYYLEEEEE, men skitsnygg omg. Han passar bra i det håret, fast i det han har nu också. Hawt.

4. :')

5. *Lé me dead*

6. Can't breathe omfg. Perfekt.

7. höhö awww, sååå gullig *-*

Av Emmelie - 8 april 2012 17:45

         

Hehe ne inte alls för många

1. Hittade inte 'originalbilden', men det är ju samma, bara lite mindre, älskar den bildennnnn xd

2. Typ bara några dagar sen

3. Wowwwww, han låter någon röra hans hår .... Det är nog faktiskt min favorit-favorit bild av alla här (fast det är en gif), älskar den bilden (gif:en)

4. Hans förrförra twitter bild, kan blogga dom han har haft efter snart

5. Valp + Zayn = *lé me dead.*

Av Emmelie - 7 april 2012 20:40

Vet att jag har tagit flera bilder på dom andra två dagarna, men det här kortet av Liam, allt är ju så perfektttttttttttttt, Okej inget mer om denna bild. Kan inte omg. FIN.

Av Emmelie - 6 april 2012 17:30

       

har några, hehe ... Jag kan inte välja en favoritbild på Harry ... Det är så mkt svårare med Niall, men haha, jaja

1. Zayn är med, men asså dendär bilden, han dödar mig *-*

2. 2 å sen, X-factor, han har kommit så långt :')

3. Vi vet varför du har en mössa på dig ....

4. PERFEKT. PUNKT SLUT ALLTSÅ.

 
Av Emmelie - 5 april 2012 20:00

 

Varför: För att det är precis efter att dom vunnit en Brit, så jääkla stolt man känner sig liksom, from Torn to a Brit ♥


 

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards