EmmelieBieber

Inlägg publicerade under kategorin One Direction ♥

Av Emmelie - 26 april 2012 14:50

 

Som att jag skulle kunna välja en.

Av Emmelie - 25 april 2012 20:56

Kan jag också få stå så nära dig och snacka med dig också? lol som att det någonsin kommer hända...

,.

Av Emmelie - 24 april 2012 22:26

 

Det är baby Lux och Niallerrrrr. Baby Lux är deras stylist 7 månader gamla bebis.

Inget mer, den här bilden är perfekt, THAT'S ALL.

Av Emmelie - 24 april 2012 22:12

 

DEN BILDEN, UGHH. Perfekt. THAT'S ALL I HAVE TO SAY, PERFECT. omfg dendär bilden dödar mig.

Detdär jag skrev om Niall igår att han inte skulle passa lika bra i brunt hår,  glöm det, han är snygg som fan... Även fast inte allt är brunt på bilden så ändå liksom, man kan ju fatta hur han ser ut i helt brunt hår, visst, gillar hans blonda hår lite mer men om han vill ha brunt hår så får man vänja sig vid det, hehe.

OMG

Av Emmelie - 24 april 2012 20:32

 

Ser någon något speciellt i den här bilden ?! FÖR DET GÖR JAG, 3 MILJONER YEAH BUDDIE !

Av Emmelie - 23 april 2012 19:33

Niall är ju egentligen inte blond (asså hårfärgen HAHA xd), men han har ju färgat det så länge nu, sen han var typ 12 nånting, men kolla här vad han har sagt:

Skulle vara kul att se Niall i brunt hår, alltså hans naturliga hårfärg, men jag älskar ju Nialls blonda hår, han passar nog bäst i det tills man vant sig i det bruna, men ändå, vill ha Niall med blont hår, hehe >.<


(Han kommer inte sluta vara min favorit om han slutar färga håret blont, kommer gilla honom lika mycket även om han har brunt hår, slutar inte gilla någon för att dom ändrar utseende, I CARE ABOUT PERSONALITY DUDEZZZ.)

Av Emmelie - 23 april 2012 17:35

  

Har Zayn en flickvän ? .....

¨


'' So happy to be going home missed every1 so much ! :)

especially you ;) x x x x ''


¨

Okej, den smilisen betyder att han vill göra något euwigt. Och btw, VARFÖR ÅH VARFÖR SKA ZAYN HA EN TJEJ ? Hope not lol jealousss. Okej måste komma över den här flickvän saken med alla, finns inget jag kan göra åt det, blir för beroende av all den här skiten jämt.

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards