EmmelieBieber

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Emmelie - 15 maj 2012 19:06

 

1. 15:07, hade typ nyss kommi hem.

2. Jag hatar ordet ''lunch'', jag hatar lim och jag tycker träd är störande.

3. Uhm, är på twitter för mkt.

4. Rååååååsa lol rosa.

5. Röd höhö, LIAM HAS GOT A FLASHING TOOTHBRUSH, HE'S THE FLASHING TOOTHBRUSH MASTER.

6. Kan och kan, har aldrig testat HAHA

7. 13/4

8. Justin Bieber, 1D, Nathan Sykes, Danny Saucedo, Austin Mahone OMFG LET ME LOVE YOU. Darin - nobody knows, TRAIN - DRIVE BY, min kamera, min mobiiiiiil, JADEN SMITH omfg, bafucin, Justin Bieber - boyfriend, Far East Movement feat. Justin Bieber - live my life, Norlie & KKV - Tröjan du hatar , LMFAO -  sexy and i know it, Sofijah - när livet sviker, en video när Zayn dansar haha omfg & twitter. (Mina beroenden)

9. Vad är pet peeves ? Det låter äckligt...

10. ZAYNSTER, lol nej i wish, men typ benny lol

11. Väduren

12. Öhm, min bästis, har ingen nu men du vet, att jag hade wmyb på mobilen förut, och att jag inte har något att äta just nu WÄÄÄ. Saker jag saknar jo viss det jag skrev stämde ju verkligen.

13. I huvudeeeeeeet ... Öhm, Far East Movement feat. Justin Bieber - live my life

14. Grön blåa

15. Jag är inte smart så jag kanske fattade frågan fel men typ England :)

16. ''There's gonna be times when people tell you that you can't live your dreams, this is what i tell you: NEVER SAY NEVEEEEEEEER''

17. Cheshire eller vafan det heter, alla google sidor säger olika, Bradford, Doncaster, Wolverhampton, MULLINGAAAAR, och Kanada.

18. Inte på engelska nej.

19. Sommar.

20. Samsung Galaxy Gio, vit

21. BELIEVE !!!! #35DAYS !!! Tills den där speciella dagen som jag kommer gråta så mycket att jag aldrig kommer kunna gråta igen, sen vet jag inte riktigt.

22. Typ 5-10 minuter.

23. Att One Direction splittras, att jag dör innan jag träffat Justin Bieber.

24. Seriöst?! Seriöst? Seriöst. Nej den här frågan är för dum så jag säger Big Time Rush.

25. Hund & Katt.

26. 7 speciella killar som har namnen: Justin Drew Bieber, Louis William Tomlinson, Liam James Payne, Niall James Horan, Zayn Javadd Malik, Harry Edward Styles & Nathan James Sykes.

27. Skolans köttbullar & köttbullar, ugh dö ut.

28. KARATE KID HIYYAAA, Never Say Never, Jakten på lyckan & Titanic, hehe jag är noob på filmer lol.

29. Vad är grosse dout? Jag vet vad grossed out är och isf nej, det blir jag nog inte.

30. Single Pringle.

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards