EmmelieBieber

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Emmelie - 10 maj 2012 21:17

 

Första tweeten jag typ någonsin har sett från Justin som inte har 50+ RT's och fav's, men kolla tiden. 47 RT's på 33 sekunder.

Av Emmelie - 10 maj 2012 20:34

 

du är seg

Av Emmelie - 10 maj 2012 19:38

pic.twitter.com/J5KuDowN

Kan ni tänka er liksom, att dendär bilden är tagen i Sverige, bilden är ju tagen för nån timme sedan, men seriöst. Bilden är tagen i Sverige. EN ZAYN JAWAAD MALIK FRÅN BRADFORD, ST. JUKE'S HOSPITAL HAR GÅTT I SVERIGE.


Känns ändå lite 7kt att bilden är tagen i Sverige, man ser sverige i bilden lol ^

Liksom, han går på en svensk gata, han ser sverige.


Asså. Sry för paniken i alla inlägg, men jag venne riktigt, dom är vanliga människor, hehe nt för mig så jag venne vrf jag får sån panik, sry iaf :/

Av Emmelie - 10 maj 2012 19:28

pic.twitter.com/J5KuDowN   

Zayn och Paul går runt i Stockholm^. Just. Nu. Omfg jag tror inte dethär är sant. Omfg. Seriöst jag fattar inte att dethär händer omfg.


När jag kollar på dendär bilden tänker jag typ bara att dom går runt i stockholm. Dom är seriöst i Sverige, dom går i stockholm. Oh. My. Flacking. God. Omg. Dom går i sverige. Jag fattar inte denhär paniken, men liksom. DOM GÅR I SVERIGE, ZAYN GÅR I SVERIGE, KOLLA KOLLA KOLLA  ZAYN GÅR I SVERIGE, TÄNK OM JAG KOMMER GÅ PÅ SAMMA GATA SOM ZAYN OMFG.




 




 -

 -

 

 

Sorry för paniiiken :'\







Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards