EmmelieBieber

Alla inlägg under april 2012

Av Emmelie - 10 april 2012 15:15

     

1. Höhö, bästa (och enda) bilden här tyyyyyyyyp xd

2. Kolla på den här ocvh sen den efter, alltså 3:an så fattar niiiiiii, lol

3. -

4. Venne riktigt var det är ifrån, har bara sett hela videoklippet, men den gif:en är typ perfekt, så snygg, INGA ORD.

Av Emmelie - 10 april 2012 15:08

Så fin, omfg så jävla fin. JAG ÄLSKAR DIG.

 

Av Emmelie - 9 april 2012 23:27

Dom tog bakvägen ut och hälsade inte på några fans, 5 minuter efter tweetade Niall att vakterna hade sagt att det inte var säkert nog, det var poliser, vakter och FLER poliser, det var nog säkert. Och dom fansen som hade stått där flera timmar då ? Vad gjorde ni med dom ? Jo, krossade deras drömmar om att bara få se er, snyggt jobbat killar, ni gjorde det igen, som typ vart ni än åker händer detdär, ni gör så många besvikna, visst tror vi ju på er, men det händer för ofta, det var inte så många fans där så ni skulle bli mosade och krossade för det var t.o.m stängsel så dom inte kunde komma förbi + typ 2378545634 vakter och poliser ._.

Av Emmelie - 9 april 2012 22:56

DOM SKRIKER ''WE WANT PAUL'' HAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHHA LOLLLL

Av Emmelie - 9 april 2012 22:51

Precis just nu, när jag sitter och skriver dethär, går One Direction på en flygplats i Australien, dom landade för 7 minuter sedan. Jag kollar på en video som är LIVE ! Om några minuter kanske jag ser Niall, och det är live, jag kan inte andas omfg nyp mig någon.

Av Emmelie - 9 april 2012 14:30

              

Hehe. Kan verkligen inte ha EN favoritbild av Niall. heh.     

1. Men dendär kepsen, *död*

2. DEN GIFEN, R U TRYNA' KILL MEH' MAAAAN ??

3. Det håret, ZAYN STYYLEEEEE, men skitsnygg omg. Han passar bra i det håret, fast i det han har nu också. Hawt.

4. :')

5. *Lé me dead*

6. Can't breathe omfg. Perfekt.

7. höhö awww, sååå gullig *-*

Av Emmelie - 8 april 2012 19:01

Täckte över rutan i högra hörnet för jag glömde kryssa den när jag skrev med ebba, den som inte är överstrykt, är Austin Keller, OMG liksom Austin Keller följer miggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg, fast han är inte känd, än. MEN ÄNDÅ, tror han kmr bli det, men seeeee så fel jag kmr ha då om han inte blir det, aja, tror väl det lite, men jaja, okej, bye.  

Av Emmelie - 8 april 2012 18:00

Här e bilderna jag skrev om i förra inlägget xd

Zayns twitter bilder, iaf detta år höhö:


1.  iaf, den e normalast

2.  JAG FÅR SKRATTKRAMP AV DEN HÄR BILDEN HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

3. Garvade väl första gången jag såg den, men nu när jag kollar på den här bilden e han bara snygg ..

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards