EmmelieBieber

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Emmelie - 23 april 2012 23:27

 

Snarare, hur kan du säga det?

Av Emmelie - 23 april 2012 19:33

Niall är ju egentligen inte blond (asså hårfärgen HAHA xd), men han har ju färgat det så länge nu, sen han var typ 12 nånting, men kolla här vad han har sagt:

Skulle vara kul att se Niall i brunt hår, alltså hans naturliga hårfärg, men jag älskar ju Nialls blonda hår, han passar nog bäst i det tills man vant sig i det bruna, men ändå, vill ha Niall med blont hår, hehe >.<


(Han kommer inte sluta vara min favorit om han slutar färga håret blont, kommer gilla honom lika mycket även om han har brunt hår, slutar inte gilla någon för att dom ändrar utseende, I CARE ABOUT PERSONALITY DUDEZZZ.)

Av Emmelie - 23 april 2012 17:35

  

Har Zayn en flickvän ? .....

¨


'' So happy to be going home missed every1 so much ! :)

especially you ;) x x x x ''


¨

Okej, den smilisen betyder att han vill göra något euwigt. Och btw, VARFÖR ÅH VARFÖR SKA ZAYN HA EN TJEJ ? Hope not lol jealousss. Okej måste komma över den här flickvän saken med alla, finns inget jag kan göra åt det, blir för beroende av all den här skiten jämt.

Av Emmelie - 23 april 2012 00:19

Så, Louis har blockat ett fan som har stöttat killarna sen 2010, han har alltså blockat henne på twitter för att hon skrev vad hon tyckte om att Louis inte grattade sin ex-flickvän Hannah på födelsedagen (dom hade varit ihop länge och alla vet vem Hannah är liksom.) och istället skrev han och Eleanor jättemycket till varandra om hur mycket dom älskade varandra, har så lite respekt för han just nu, hon skrev inte ens något elakt till Louis, han har ingen anledning att blocka ett fan. Vafan liksom.

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards