EmmelieBieber

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

Nån lista

Av Emmelie - 22 april 2012 20:07

Har du ett förhållande? - nej, FOREVER ALONE HÄR VET DU VÄL.
Har du någonsin haft ett förhållande? - Läs över ^, jag är forever alone.
Har du allt du någonsin önskat? - Nej, omg nej.
Har du syskon? - Yep, en syster och två bröder, sen har jag en till syster med en annan mamma.
Har du någonsin velat dö? - Yep, many times.

Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - Ja.

Har du kysst någon inom det senaste dygnet? - Heh, nej.

Har du en egen dator? - Ja.
Har du en idol? - Yep, 7 stycken. Början bli 6 stycken nu faktiskt.
Har du några framtidsdrömmar? - Höhö ja.
Har du någon fobi? - Spindlar, gå och dö ut.
Har du körkort? - Mm verkligen.


VEM
Vem vill du träffa? - Justin & One Direction, sen skulle jag också vilja träffa Danny ...
Vem saknar du? -  Öhm, Julia, men inte på det sättet, vill ha henne tillbaka som hon var förr. ''Du har förändrats så mkt, jag vet knappt vem du är, vart tog den personen vägen, som alltid fanns där?''
Vem kysste du senaste? - Ööh, ingen? FOREVER ALONE, tredje gången nu.
Vem fick du senast ett sms av? - Min kusin - Linnea.
Vem skrev du senast ett sms åt? - Linnea
Vem skulle du ta med på teater just nu? - Vill inte gå på teater.
Vem är din idol? - Justin, Zayn, Niall, Louis, Liam, Harry & lite Danny 
Vem vill du aldrig någonsin träffa igen? - cornelia, urghhh.
Vem vill du prata med just nu? - Justin. lol
Vem bråkade du med sist? - Öhm, min syrra
Vems hem var du senast i? - Mamma (Där jag är nu)
Vem ringde dig senast? Benny
Vem ringde du senast? - Mamma


VAD
Vad åt du senast? - Ananas HAHA
Vad drack du senast? - Vatten.
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - ''Att du inte var ful''

Vad vill du heta? - Emmelie.
Vad ska du göra efter dethär testet? - Starta musik & läsa bloggar.
Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - Att Niall skulle vara min resten av livet, att Justin var min bästa vän & att jag var rik. HAHA den sista lol aja.
Vad gör du just nu? - Meh, skriver denhär saken.
Vad för sorts filmer gillar du? - Venne vad för sorts, e väl typ komedi eller nåt.
Vad har du på dig just nu? - Kläder. Ne men mjukisbyxor, en Justin Bieber tröja & strumpor. (Och det under lol)
Vad ser du om du kollar åt vänster? - blommor
Vad hade du velat göra just nu? - Träffa One Direction & Justin Bieber, SAMTIDIGT. Mitt liv vore fulländat förevigt.
Vad ska du göra imorgon? - Skola.


SKOLA
Vilken klass går du i? - 6an hehe
Trivs du där? - Ehm, sådär.
Vem i din klass umgås du mest med hemma? - Ingen.
Har du bytt skola nångång? - Nej.
Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? - Heh, matten lämnar jag typ aldrig in i tid, men allt annat - Ja.
Är du mer en MVG-elev än IG-elev? - beror på i vad, i matte suger jag men i resten är det väl ganska bra.
Kommer du bra överens med lärare? - Okej.
Vilket är ditt favoritämne? - Engelska, svenska.


RANDOM/Övrigt
Vad är klockan just nu? - 20:19
Vad lyssnar du på just nu? - One Direction
Ditt favoritband? - One Direction, LOL efter det här tetet borde du veta det idiot.
Din favoritartist? - One Direction & Justin Bieber
Vill du gifta dig i framtiden? - Ja, men jag har inte frågat Niall än.

Vart skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - One Directions turnébuss. ♥                 LOL
Är du helsvensk? - Ja.
Vars hitta du denhär listan? - En blogg.
Har du spotifypremium? - Nej
Vem beundrar du? - Justin, från trappan utanför avonteatern till det här, över 40 miljoner fans världen över, och One Direction, från Torn till en Brit ♥
Har du en blogg? - Wow, dethär bevisar hur stor IQ du har. Nej, nej jag har ingen blogg, jag skriver dethär i mitt rymdskepp och skriver det i stjärnorna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Emmelie - 3 mars 2013 19:24

Jag tror inte att du förstår vad du betyder för mig. Du är mitt allt. Du är det finaste jag har. Du är den mest underbara människa som finns vid liv just nu. För mig betyder du allt. När jag ser dig le så blir hela jag varm. Du gör mig så lycklig. J...

uv

Av Emmelie - 9 februari 2013 23:52

200: My crush's name is: hej199: I was born in: 99 usch198: I am really: Typ konstig197: My cellphone company is: Teliaaaa196: My eye color is: Blågrön195: My shoe size is: 37194: My ring size is: Vafan är det193: My height is: För kort192: I am alle...

Av Emmelie - 1 januari 2013 00:00

     

-

Av Emmelie - 31 december 2012 23:19

So, we've gone through 12 more months of total fuckery?

-

Av Emmelie - 15 december 2012 23:34

I'm dreaming in stereo, Sleeping with the lights on,Switching to hyper-mode,Revitaling slow,Speaking in trembelo,Watching the horizon,Shifting from indigo,To silver and gold Smiling to everyone,Bumping into strangers,Passing the morning crowd,...

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards