EmmelieBieber

Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

Rubrik saknas

Av Emmelie - 2 juli 2012 04:26

Jag kan inte somna. Igår sov jag inte 1 minut, men då var det en rosa solnedgång vid denhär tiden. Men gissa vad. Just nu, när jag sitter och skriver detta, har One Direction deras sista konsert på Up All Night touren ... Sista. Den är just nu och började klockan 4 ungefär, men där dom är är klockan 8 på kvällen, för några timmar sen snackade jag med en tjej som skulle på denhär konserten ikväll, hon var så glad. Hon grät av lycka redan även fast det var 3 timmar kvar för det var första gången hon skulle se One Direction live. Hon hade förstarads biljetter och biljetter till ett Meet&Greet efter, alltså när man får träffa dom, det var roligt att skriva med henne för hon var så hyper över konserten, haha. Alla skrev till henne att hon skulle be Niall att krama henne och Harry att pussa henne även fast dom inte får göra det längre, och jag sa att hon inte skulle skämma ut sig för mycket även fast hon inte fick ångra nånting från ikväll, haha.-(Bloggar via mobilen)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Emmelie - 3 mars 2013 19:24

Jag tror inte att du förstår vad du betyder för mig. Du är mitt allt. Du är det finaste jag har. Du är den mest underbara människa som finns vid liv just nu. För mig betyder du allt. När jag ser dig le så blir hela jag varm. Du gör mig så lycklig. J...

uv

Av Emmelie - 9 februari 2013 23:52

200: My crush's name is: hej199: I was born in: 99 usch198: I am really: Typ konstig197: My cellphone company is: Teliaaaa196: My eye color is: Blågrön195: My shoe size is: 37194: My ring size is: Vafan är det193: My height is: För kort192: I am alle...

Av Emmelie - 1 januari 2013 00:00

     

-

Av Emmelie - 31 december 2012 23:19

So, we've gone through 12 more months of total fuckery?

-

Av Emmelie - 15 december 2012 23:34

I'm dreaming in stereo, Sleeping with the lights on,Switching to hyper-mode,Revitaling slow,Speaking in trembelo,Watching the horizon,Shifting from indigo,To silver and gold Smiling to everyone,Bumping into strangers,Passing the morning crowd,...

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards