EmmelieBieber

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Coolt.

Av Emmelie - 29 juni 2012 23:20

VEM

Vem är i rummet med dig? JAAAG !! 8D
Vem fick du senaste sms av? Ebba.
Vem tänker du på nu? Ebba, eftersom jag tänkte på smset. Och Justin. Justin, och låt mig tänka lite till. JUSTIN.
Vem pratade du senast i telefon med? LUKE OMFG. Tror jag dör. AH OMFG. Fattar inte att jag faktiskt har gjort det idag. Oh my god.
Vems hus var du senast i? Mitt.
Vem önskar du var med dig nu? Justin.
Vem är din favoritsläkting? MIN KUSIN ♥ | Fast hon är typ 11 .. MIN BÄSTASTE VÄN I HELA VÄRLDEN ♥ | Någon som faktiskt aldrig har svikit mig medans många andra gjort det.

VAR

Var är din mobiltelefon? Framför mig.
Var handlar du mest? Öhm.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Ett paket. Paketet låg under julgranen.
Var åkte du senast bil? Till ******, när jag skulle köpa min kamera, i lördags.

VAD

Vad åt du senast? En kaka. Lol.
Vad drack du senast? Mjölkkkk. JA. JAG SKREV MED FLERA K:n, DEAL WITH IT.
Vad är det för färg på dina byxor? Ljusblåa jeansss.
Vad är den närmaste saken som är blå? Öhm. Mina byxor.
Vad har du på fötterna? Hud.
Vad är din favorit färg? Rosaaaaa.
Vilken film såg du senast? One Direction: UP ALL NIGHT: The Live Tour.
Vad hör du just nu? Mamma på övervåningen som lyssnar på Takida.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Japp. När jag var typ 10 och sov över med Julia. Lol.
Hånglat på en bio? Lol wtaf. Nej.
Tyckt att din kusin är het? Noep.
Kört över hastighetengränsen? Jag har inte körkort.
Målat om ditt rum? Noep.
Dansat framför en spegel? HAHAHAHA för nån timme sen, jag hörde att mamma lyssnade på Justin och jag började dansa Dougie ...
Fått hicka? Seriöst. Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka.
Dumpat någon? Noep. BLIVIT DUMPAD SNARARE, BÅDA GJORDE VÄL SLUT PÅ NÅGOT SÄTT, VI BÅDA FATTADE VÄL.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nej. Men jag skulle göra det om Justin kom upp bredvid mig och typ ''I HAVE CANDY''
Varit i slagsmål? Noep.
Smugit ur ditt hus? Noep.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? JA. OH JA. JA JA OCH JA. JAPP.
Älskar eller saknar någon nu? JAG ÄLSKAR NÅGON JUST NUU, DET ÄR EN KILLE. HIHI. Sen typ 3 år så ja. Läs frågan ovanför. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Emmelie - 3 mars 2013 19:24

Jag tror inte att du förstår vad du betyder för mig. Du är mitt allt. Du är det finaste jag har. Du är den mest underbara människa som finns vid liv just nu. För mig betyder du allt. När jag ser dig le så blir hela jag varm. Du gör mig så lycklig. J...

uv

Av Emmelie - 9 februari 2013 23:52

200: My crush's name is: hej199: I was born in: 99 usch198: I am really: Typ konstig197: My cellphone company is: Teliaaaa196: My eye color is: Blågrön195: My shoe size is: 37194: My ring size is: Vafan är det193: My height is: För kort192: I am alle...

Av Emmelie - 1 januari 2013 00:00

     

-

Av Emmelie - 31 december 2012 23:19

So, we've gone through 12 more months of total fuckery?

-

Av Emmelie - 15 december 2012 23:34

I'm dreaming in stereo, Sleeping with the lights on,Switching to hyper-mode,Revitaling slow,Speaking in trembelo,Watching the horizon,Shifting from indigo,To silver and gold Smiling to everyone,Bumping into strangers,Passing the morning crowd,...

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards