EmmelieBieber

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Emmelie - 15 november 2011 21:15

Hej, hittade en blogg .. Och hon hade lagt ut en bild som hon sagt att hon själv tagit, jag tror inte riktigt på det, hon har ''döljt'' längst ner på bilden och där tror jag länken på bloggen av den personen som faktist tagit bilden stog, det var liksom Augusti när hon la upp den ..

 


Aja, nån har ju tagit den, jag vet, men jag tror inte det är hon bara .. 

15

Av Emmelie - 15 november 2011 17:15

Hej, idag är det den femtonde, jag vet att jag bara lagt in (eller bara o bara, men ändå) mycket bilder senaste inlägget o det, men har inte så mkt bilder och drf så lägger jag in massa, + att jag inte pallar skriva + att jag gillar att bara ha en rubrik och sen en bild tan någon text alls :D


Höhö, vad ska jag skriva mer ? Idag är det tisdag och jag var inte i skola för jag hade ont i magen, cheyiga problem typ .. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, så hejdå :)

Presentation


Belieber, föralltid, until the world ends. ♥


Nathan James Sykes♥
Austin Mahone♥
Janoskians♥
Olly Murs♥
Danny Saucedo♥

Jag gillar många usch, men mitt hjärta är speciellt för dig min lilla älskling, Justin ;3

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Danny & Justin

Håll över bilden för att se Justin :p 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards